![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Mijn nieuwe pc vandaag aangekomen, begon het aansluiten van alles en hey alles werkte ------ totdat ik probeerde de luidsprekers (Logitech S220 2.1) Ik ben vrij zeker dat ik heb aangesloten hen recht en het bedrijf dat de pc in elkaar gezet voor me vertelde me dat ze hadden geïnstalleerd, de nieuwste drivers voor alles. Het draait Vista door de manier. Please help it's a lovely pct maar zonder geluid is het een beetje lame. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn advies is eerst proberen los en brengen ze terug in slechts Incase. Als het dan nog niet werkt probeer sommige koptelefoons in het stopcontact en kijk of ze werken. controleren of ze lopen op batterijen. als alles mislukt, controleert u de handleiding (ik weet dat het saai is, maar ten minste krijg je geluid)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| you dont noodzaak drivers voor externe luidsprekers, controleert u of u TEM plueeged op de juiste plaats en zorg ervoor dat u een goede drivers voor jouw kaart
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook, meestal als je aansluiten of verwijderen alles wat samenhangt met de audio-aansluitingen, een prompt verschijnt op het scherm, ofwel zeg je iets is losgekoppeld, of suggereren wat de component is dat het net is aangesloten, en moet u vertellen welke kleur havens gebruikt voor de onderdelen die, IE sprekers, deelstroomgebieden, microfoon enz. Dubbel controleren om er zeker van dat u het invoegen van uw luidsprekers in de juiste poort, moet het licht blauwe.
|
| |||
| |||
| Citaat:
|