![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Min nye pc ankom i dag, begynt å koble alt og hei alt arbeidet ------ før jeg prøvde høyttalerne (Logitech S220 2,1) jeg er ganske sikker på at jeg har koblet dem rett og selskapet som har satt PC sammen for meg fortalte meg at de hadde installert alle de nyeste driverne for alt. Det kjører Vista ved veien. Hjelp det er en fin pc, men uten lyd er det litt halt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitt råd er først prøve å trekke ut dem og sette dem tilbake i løpet incase. Hvis det fortsatt ikke fungerer prøve hodetelefonene i kontakten, og se om de fungerer. kontrollere om de kjøres på batterier. hvis alle mislykkes, sjekk manualen (jeg vet det er kjedelig men minst får du lyd)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du ikke trenger drivere for eksterne høyttalere, må du ha TEM plueeged på rett sted og sørg for at du har lyd drivere for kort
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, vanligvis når du kobler til eller fra noe relatert til lyd socketer en melding vil vises på skjermen, enten fortelle deg noe er koblet fra, eller foreslå hva komponenten som bare er tilkoblet, og den skal fortelle deg hva farge porter brukes til hvilke komponenter, IE høyttalere, sub, mikrofon etc. Dobbeltsjekk å sikre at du setter høyttalerne til riktig port, bør den lyseblå en.
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Logitech S-220 - 17 watt | icu222much | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 10 juni 2009 13:38 |
| Logitech G19 Keyboard | YRTNEG | General Hardware Chat | 12 | 16 april 2009 07:54 |
| Kan ikke kvitt Logitech Mouseware Driver | mekon | General Software Chat | 1 | 26 januar 2009 06:27 |
| Wanted: Logitech G7 | Krlll | CJ Brukes Marketplace | 4 | 16 mai 2008 14:23 |
| Logitech g15 tastatur | Jack06 | General Hardware Chat | 1 | 11 nov 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |