![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Min nya st anlände i dag, började ansluta allt och hej allt arbetat ------ förrän jag provat högtalare (Logitech S220 2.1) Jag är ganska säker på att jag har anslutit sig till höger och det företag som sätter st tillsammans för mig berättade för mig att de hade installerat de senaste drivrutinerna för allt. Det kör Vista med vägen. Snälla, hjälp det är en härlig st men utan ljud det är lite lamt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitt råd är först försöka koppla ur dem och lägger dem på bara Incase. Om det fortfarande inte fungerar prova några hörlurar i uttaget och se om de fungerar. kontrollera om de körs på batterier. om alla inte, kolla i manualen (jag vet att det är tråkigt men minst du får ljud)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du inte behöver drivrutiner för externa högtalare, se till att du har tem plueeged på rätt plats och se till att du har bra drivrutiner för ditt kort
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Också, oftast när du ansluter eller kopplar något samband med audio uttag, snabbt kommer att visas på skärmen, antingen berätta något har stängts, eller föreslår vad komponent är att bara varit ansluten, och det borde berätta vad färg hamnar är användas som komponenter, dvs högtalare, sub, mikrofon etc. Kontrollera för att kontrollera att du sätter i dina högtalare till rätt port, bör de ljusblå en.
|
| |||
| |||
| Citat:
|