mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Kraftigt pop fra højttalerne, når lanceringen audio program

Reply

Thread Tools
Old 26. sep 2007, 03:21
Ny Medlem Gruppen

Hej der.

Når jeg først lancere en lyd program som iTunes, der er en høj pop fra mine højttalere. Jeg ved det ikke højttalerne som jeg har prøvet forskellige, og det stadig sker.

Det sker kun én gang, enten når jeg starte programmet eller når jeg går til at spille de første spor. Efter dette, er det helt fint.

Alle ideer, hvorfor det sker?

Min opsætning er Windows XP med Athlon XP 3200, nForce-bundkort, Echo audiofire 4 lydkort, alle drivere er op til dato.

Skål
Old 15. april 2008, 09:43
Donor-Gruppen

Fejlbehæftet jack forbindelse mest sandsynlige.
Old 19 marts 2009, 04:06
Bandlyst Gruppen

Det er alarm musik sætte på din computer. kan du deaktivere det fra kontrolpanelet ved at dobbeltklikke på Øresund mulighed. og derefter vælge Vælg Lyd og derefter kontrollere, én efter én. den musik, du lytte igen igen vil aktivt der så prøv at deaktivere.
Old 21 marts 2009, 08:49
Donor-Gruppen

Ikke en anden en ..

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.