![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi there. Telkens wanneer ik de eerste keer starten van een audio-programma zoals iTunes, is er een luid pop uit mijn speakers. Ik ken haar niet de luidsprekers zoals ik heb geprobeerd de verschillende landen en het nog steeds gebeurt. Het zal zich slechts een keer, hetzij als ik start het programma of als ik ga spelen de eerste track. Nadat deze is perfect in orde. Enig idee waarom dit gebeurt? Mijn setup is Windows XP met Athlon XP 3200, nForce moederbord, Echo audiofire 4 geluidskaart, alle drivers zijn tot datum. Sante |
|
| |||
| |||
| Defecte aansluiting verbinding meest waarschijnlijk. |
|
| |||
| |||
| Dat is alert zodat de muziek op uw computer. kunt u vanaf het bedieningspaneel door te dubbelklikken op de Sont optie. en selecteer vervolgens Selecteer Geluid en controleer op een rijtje. welke muziek je luistert opnieuw weer actief zal er dus proberen uit te schakelen. |
|
| |||
| |||
| Niet nog een ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan iemand me de exacte tekst-naar-spraak-programma of Voice gebruikt in dit audio? | andrewanimation | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | De 8 juni 2009 04:24 |
| Mijn computer heeft Realtek HD Audio I Need Sprekers en Am Confused | steveguy13 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 21 mrt 2009 08:30 |
| Mijn luidsprekers wont get loud! | ScottAU | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 2nd Nov 2008 20:18 |
| Hoe kan ik stoppen met Windows Sidebar lanceren? | dfr200764 | Windows besturingssystemen | 1 | 20 mrt 2008 13:57 |
| Wilt luidsprekers | Black Magic | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | De 1 januari 2008 17:14 |
| Thread Tools | |
| |