![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Når jeg først lansere en lyd, for eksempel iTunes, er det en høyt pop fra høyttalerne. Jeg vet det er ikke høyttalerne som jeg har prøvd forskjellig seg og det fortsatt skjer. Det skjer bare én gang enten når jeg starter programmet eller når jeg prøver å spille det første sporet. Etter dette er det helt greit. Ideer hvorfor dette skjer? Mitt oppsett er Windows XP med Athlon XP 3200, nForce hovedkort, Echo audiofire 4 soundcard, alle driverne er opp dato. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Feil jack tilkobling mest sannsynlig.
| |||
| |||
| Det er varsling musikk aktivere på datamaskinen. kan du deaktivere det fra kontrollpanelet ved å dobbeltklikke på Sound alternativet. og velg deretter Velg Lyd og sjekk deretter én etter én. musikken du lytter på nytt igjen vil aktivt det så forsøk å deaktivere. |
|
| |||
| |||
| Ikke ett ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan noen fortelle meg eksakt tekst-til-tale-programmet eller Voice brukes i dette Audio? | andrewanimation | General Software Chat | 2 | 8 juni 2009 04:24 |
| Min datamaskin har Realtek HD Audio Jeg trenger høyttalere og Am Forvirret | steveguy13 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 21 mars 2009 08:30 |
| Høyttalerne mine wont komme høyt! | ScottAU | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 2 november 2008 20:18 |
| Hvordan kan jeg stoppe vinduer sidebar lansering? | dfr200764 | Windows-operativsystemer | 1 | 20 mars 2008 13:57 |
| Vil Høyttalere | Black Magic | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 1 januar 2008 17:14 |
| Thread Tools | |
| |