![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallå där. När jag först lansera en ljud program som iTunes, finns det en högljudd pop från mina högtalare. Jag vet att det inte högtalarna som jag har provat olika program och det fortfarande händer. Det inträffar bara en gång, antingen när jag startar programmet eller när jag går att spela det första spåret. Efter detta är det väl bra. Alla idéer varför detta sker? Min setup är Windows XP med Athlon XP 3200, nForce-moderkort, Echo audiofire 4 ljudkort, alla drivrutiner är upp dagen. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Felaktig jack samband med största sannolikhet.
| |||
| |||
| Det är varning musik gör på datorn. Du kan avaktivera det från kontrollpanelen genom att dubbelklicka på Öresund alternativ. och välj sedan Välj Ljud och kontrollera sedan en och en. den musik du lyssnar åter igen aktiva där så försök att inaktivera. |
|
| |||
| |||
| Inte en till ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan någon Tell Me den exakta text-till-tal-program eller Voice används i detta ljud? | andrewanimation | General Software Chat | 2 | 8 juni 2009 04:24 |
| Min dator har Realtek HD-audio I Need högtalare och Am Confused | steveguy13 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 21 mars 2009 08:30 |
| Mina högtalare brukar få högt! | ScottAU | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 2 november 2008 20:18 |
| Hur slutar jag windows sidofältets lanseringen? | dfr200764 | Windows-operativsystem | 1 | 20 mars 2008 13:57 |
| Vill hög talare | Black Magic | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 1 januari 2008 17:14 |
| Thread Tools | |
| |