![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok det er, hvad der skete i skruet op min comp, så jeg var nødt til at geninstallere det så efter at jeg spillede et spil og Thats da jeg fandt ud af min sunde wasent arbejder i. Jeg har et lydkort, men hvordan kan jeg løse dette problem er det, fordi jeg skal have et lydkort suppoerter men hvis jeg gør, hvad type er jeg soppose at få? Jeg har treid dynger af lydkort jeg har installeret dem og læse carfully men nithing synes at virke så plz computer heros hjælpe mig her, jeg virkelig ønsker lyd ![]() ![]() : forvirring sed:![]() ![]() ![]() : skule:![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installeret den opdaterede drivere til lydkort? Hvilken model af lydkort har du? Også, det kan virke dumt, men har du checket, at det ikke er slået fra ....
|
| |||
| |||
| im så deprest og ok det isnt på mute, og hvordan vil u check ur føreren og der er ikke nogen lille billede på min nederst til højre på skærmen |
|
| |||
| |||
| Må ikke komme i bund, da der er sandsynligvis en løsning. Prøv Systemgendannelse første og sætte computeren tilbage til, hvor det var, før den fik rodet op.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Major Fjernskrivebord udskrivningsproblemet | Mububban | General Software Chat | 0 | 4 december 2008 23:38 |
| Stormagt problem med bærbar ... | Jimmy Hat | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 8 april 2008 12:28 |
| Major computer problem ... | gretgret | General Hardware Chat | 2 | 22 marts 2008 05:10 |
| Store problemer med lyd! | Rahful | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 14 | 9 februar 2008 00:38 |
| En stor og sjov problem | Shpaiderman | Drives & flytbare medier | 4 | 13 august 2007 16:13 |
| Thread Tools | |
| |