vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Suuren valtava ääni ongelma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply

Thread Tools
Old 19 tammikuu 2008, 23:18
Uusi Jäsen

Default Suuren valtava ääni ongelma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok tässä on se, mitä tapahtui i ruuvata jopa minun pakoll joten minun oli uudelleen sen jälkeen, että olen ollut peli ja thats kun sain selville minun äänen wasent työpäivän i. Olen äänikortti mutta Miten ratkaisen tämän ongelman, koska minun on oltava äänikortti suppoerter mutta jos en millaista ovat i soppose saada? Olen treid kasoista äänikortin Olen asentanut niitä lukemaan carfully mutta nithing näyttää toimivan niin plz tietokone Heros auttaa minut ulos täältä i todella haluamme ääni: sekaan sed:: paheksua:
Old 20 tammikuu 2008, 05:49
Moderator Group

Oletko asentanut ajan kuljettajat ovat äänikortit?

Mikä malli äänikortti sinulla on?

Lisäksi se saattaa vaikuttaa typerältä, mutta olet tarkistanut, että se ei ole mykistetty ....

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 20 tammikuu 2008, 17:06
Uusi Jäsen

im niin deprest ja ok se isnt on mykkä ja miten u tarkistaa ur kuljettaja ei ole juurikaan kuvaa minun alhaalta näytön oikeassa
Old 20 tammikuu 2008, 17:37
Rahoittajien ryhmän

Älkää masentunut, sillä on todennäköisesti ratkaisu. Kokeile Järjestelmän palauttaminen ensimmäisen ja laita tietokone takaisin sinne, missä se oli ennen kuin se sai sekaisin.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Suuren Remote Desktop tulostus ongelma Mububban General Software Chat 0 4th Joulukuu 2008 23:38
Suurvalta ongelma laptop ... Jimmy Hat Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 8. Apr 2008 12:28
Suuren tietokone ongelma ... gretgret Rautatavaran Chat 2 22. Maaliskuu 2008 05:10
Valtavia ongelmia äänen kanssa! Rahful Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 14 9th Feb 2008 00:38
Valtava ja hauska ongelma Shpaiderman Drives & Removable Media 4 13th Aug 2007 16:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.