![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok tässä on se, mitä tapahtui i ruuvata jopa minun pakoll joten minun oli uudelleen sen jälkeen, että olen ollut peli ja thats kun sain selville minun äänen wasent työpäivän i. Olen äänikortti mutta Miten ratkaisen tämän ongelman, koska minun on oltava äänikortti suppoerter mutta jos en millaista ovat i soppose saada? Olen treid kasoista äänikortin Olen asentanut niitä lukemaan carfully mutta nithing näyttää toimivan niin plz tietokone Heros auttaa minut ulos täältä i todella haluamme ääni ![]() ![]() : sekaan sed:![]() ![]() ![]() : paheksua:![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko asentanut ajan kuljettajat ovat äänikortit? Mikä malli äänikortti sinulla on? Lisäksi se saattaa vaikuttaa typerältä, mutta olet tarkistanut, että se ei ole mykistetty ....
|
| |||
| |||
| im niin deprest ja ok se isnt on mykkä ja miten u tarkistaa ur kuljettaja ei ole juurikaan kuvaa minun alhaalta näytön oikeassa |
|
| |||
| |||
| Älkää masentunut, sillä on todennäköisesti ratkaisu. Kokeile Järjestelmän palauttaminen ensimmäisen ja laita tietokone takaisin sinne, missä se oli ennen kuin se sai sekaisin.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Suuren Remote Desktop tulostus ongelma | Mububban | General Software Chat | 0 | 4th Joulukuu 2008 23:38 |
| Suurvalta ongelma laptop ... | Jimmy Hat | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 8. Apr 2008 12:28 |
| Suuren tietokone ongelma ... | gretgret | Rautatavaran Chat | 2 | 22. Maaliskuu 2008 05:10 |
| Valtavia ongelmia äänen kanssa! | Rahful | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9th Feb 2008 00:38 |
| Valtava ja hauska ongelma | Shpaiderman | Drives & Removable Media | 4 | 13th Aug 2007 16:13 |
| Thread Tools | |
| |