![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok dit is wat er gebeurd i screwed up my comp dus ik moest opnieuw het dan na dat ik een spel gespeeld en thats toen vond ik mijn geluid wasent werken i. Ik heb een geluidskaart maar hoe los ik dit probleem is het omdat ik heb om een geluidskaart suppoerter maar als ik doe wat type i soppose te krijgen? Ik heb treid afvalbergen van geluidskaarten Ik heb hen en lees carfully maar nithing lijkt te werken, zodat de computer helden plz help me hier wil ik echt goed ![]() ![]() : verwarring sed:![]() ![]() ![]() : frons:![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u de up-to-date drivers voor de geluidskaarten? Welk model van de geluidskaart heb je? Ook, het lijkt dom, maar heb je gecontroleerd dat het niet is uitgeschakeld ....
|
| |||
| |||
| im zo Deprest en ok zij isnt op mute en hoe u controleren ur chauffeur en er is geen klein plaatje op mijn onderaan rechts van het scherm |
|
| |||
| |||
| Don't get depressief omdat er waarschijnlijk een oplossing. Probeer Systeemherstel eerste en zet de computer terug naar waar hij was voordat hij kreeg messed up.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |