mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Stora enorma ljud problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply

Thread Tools
Old 19 januari 2008, 23:18
New Member Group

Default Stora enorma ljud problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok detta är vad som hände i skruvas upp min oblig så jag var tvungen att installera om det sedan efter att jag spelat ett spel och thats när jag fick reda på mitt ljud wasent arbetar i. Jag har ett ljudkort men hur kan jag åtgärda det här problemet är det eftersom jag måste få ett ljudkort suppoerter men om jag gör vad stil är i soppose att få? Jag har treid högar av ljudkort jag har installerat dem och läsa carfully men nithing verkar fungera så plz dator heros hjälpa mig här jag verkligen vill ha en sund: förvirring sed:: rynka pannan:
Old 20 januari 2008, 05:49
Moderator-gruppen

Har du installerat uppdaterade drivrutiner för ljudkort?

Vilken modell av ljudkort har du?

Dessutom, det kan tyckas dumt men har du kontrollerat att det inte är avstängd ....

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 20 januari 2008, 17:06
New Member Group

im så deprest och ok det isnt på mute och hur gör fullständig kontroll ur föraren och det finns ingen liten bild på min nedre högra hörnet på skärmen
Old 20 januari 2008, 17:37
Givargruppen

Inte blir deprimerade eftersom det förmodligen är en lösning. Prova System Restore första och sätta datorn tillbaka till där den var innan den fick bud upp.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Stora Fjärrskrivbord utskriftsproblemet Mububban General Software Chat 0 4 december 2008 23:38
Stormakt problem med bärbar ... Jimmy Hat Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 8 april 2008 12:28
Stora dator problem ... gretgret General Hardware Chat 2 22 mars 2008 05:10
Stora problem med ljudet! Rahful Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 14 9 februari 2008 00:38
En stor och rolig problem Shpaiderman Drives & Removable Media 4 13 august 2007 16:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.