![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Viime aikoina olen koukussa minun xbox 360 jopa minun seurata ja käyttää AV -> 3.5 mm muunnin audio (että olen juuttunut osaksi minun line-in). Mutta se, mitä löysin on, että heti kun olen plug minun line-in, in, minun mic lähettää sen signaalien kautta linja-laitteen sijasta mikrofoni laitteeseen. Tämä aiheuttaa ongelmia silloin, kun im i Ventrilo, ihmiset voivat kuulla minua pelaaminen Xbox 360. Ive tarkastella eniten oman laitteen asetukset ja kallistuksen näyttävät löytävän ongelmaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| N: o puhelin ... | Coolyxxx | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 12 | 28th Oct 2008 23:51 |
| Jos vetää rajan? | thingie2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 28 | 19. toukokuuta 2008 07:42 |
| Extra Line Out | ben0401 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 31. Joulukuu 2007 13:42 |
| Tietokone Line Out | daz33 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 28 Dec 2007 19:35 |
| Word / Line Laskurit | Glitch | General Software Chat | 3 | 5. Lokakuu 2006 08:41 |
| Thread Tools | |
| |