![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har for nylig installeret en ny driver til mit lydkort, da min sunde tilfældigt holdt op med at virke (det bare handlede, som om hele pc blev dæmpet). Siden da er min mikrofon niveau har været fuldstændig tavs. Jeg har et Realtek High Definition Audio Device lydkort og jeg hentede driveren fra her: http://www.realtek.com.tw/Downloads/...&GetDown=false (Vista Driver, Download Site 1) Hvis nogen har en idé om, hvorfor min mikrofon pludselig er holdt op med at virke behage hjælp mig ud. Thank a lot. |
|
| |||
| |||
| Skidt, fik den: D Kan ikke finde ud af hvordan du slette min post selv om: S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I stedet for at slette indlæg, hvorfor dont du forklare andre, hvad problemet var, og hvordan du faste det?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Build 70% Complete (billeder) | pete21 | Cases & Strømforsyninger | 3 | 18 august 2009 02:12 |
| Mikrofon hjælpe | omidahomi712 | Multimedia & Codecs | 3 | 27. maj 2008 15:46 |
| Sådan Format Complete Hardrive | waxtodonte15 | Drives & flytbare medier | 5 | 25. maj 2008 13:31 |
| My First Byg er færdig! | jas98235 | General Hardware Chat | 14 | 26 marts 2008 12:06 |
| En fuldstændig novice ...... | Lisaismad | Indføre Yourself Her | 2 | 2 februar 2007 06:53 |
| Thread Tools | |
| |