![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen hiljattain asentanut uuden kuljettajan minun Äänikortit koska minun äänen satunnaisesti enää toimi (se vain toimi, jos koko PC oli mykistetty). Sen jälkeen minun mikrofoni taso on täysin äänetön. Minulla on Realtek High Definition Audio Device Äänikortit ja olen ladannut ohjain tässä: http://www.realtek.com.tw/Downloads/...&GetDown=false (Vista Driver, Lataa Sivustokartta 1) Jos joku on mitään käsitystä siitä, miksi minun mikrofoni on yhtäkkiä lakkasivat toimimasta voit auttaa minua. Kiitos paljon. |
|
| |||
| |||
| Unohda, sain sen: D Ei voi selvittää, miten voit poistaa minun post vaikka: S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Poistamisen sijaan post miksi dont kertoa muille, mikä ongelma oli ja kuinka te fixed it?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Build 70% valmis (kuvia) | pete21 | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 18th Aug 2009 02:12 |
| Mikrofoni auttaa | omidahomi712 | Multimedia & Codecs | 3 | 27. toukokuuta 2008 15:46 |
| Kuinka Formaatti Complete Hardrive | waxtodonte15 | Drives & Removable Media | 5 | 25. toukokuuta 2008 13:31 |
| Ensimmäinen Build on valmis! | jas98235 | Rautatavaran Chat | 14 | 26. Maaliskuu 2008 12:06 |
| Täydellinen noviisi ...... | Lisaismad | Esittele itsesi Täällä | 2 | 2. helmikuu 2007 06:53 |
| Thread Tools | |
| |