![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har nylig installert en ny driver for mitt soundcard siden mitt lyd tilfeldig stanset arbeider (det bare handlet som om hele PC ble dempet). Siden da mikrofonen min har vært helt stille. Jeg har et Realtek High Definition Audio-enhet soundcard og jeg lastet ned driveren fra her: http://www.realtek.com.tw/Downloads/...&GetDown=false (Vista Driver, nedlastingsområdet 1) Hvis noen har noen ide på hvorfor mikrofonen min har plutselig ikke fungerer kan du hjelpe meg ut. Takk mye. |
|
| |||
| |||
| Never mind, fikk den: D Kan ikke finne ut hvordan du sletter mine innlegg om: S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I stedet for å slette innlegget hvorfor dont du forklare til andre hva problemet er og hvordan du fikset det?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Build 70% Complete (bilder) | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 18 august 2009 02:12 |
| Mikrofon hjelp | omidahomi712 | Multimedia & Kodeker | 3 | 27 mai 2008 15:46 |
| Slik Format Complete Hardrive | waxtodonte15 | Drivere og flyttbare medier | 5 | 25 mai 2008 13:31 |
| My First Bygg er fullført! | jas98235 | General Hardware Chat | 14 | 26 mars 2008 12:06 |
| Et komplett nybegynner ...... | Lisaismad | Presenter deg selv her | 2 | 2 februar 2007 06:53 |
| Thread Tools | |
| |