![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Brugt min mikrofon en uges tid siden fejlfrit, men hver gang jeg sluttet den i (også når jeg var i et spil) det wouldnt arbejde indtil jeg klikkede ok på auto afsløre vindue, der kommer op. Dumt jeg markeret afkrydsningsfeltet at sige "ikke opdage enheder i fremtiden« tænker det automatisk ville arbejde, men nu drejer det gør ikke arbejde på alle! Har nogen en idé om, hvordan jeg kan aktivere det igen? Thanks in advance Jack Ps jeg kører XP Professional |
|
| |||
| |||
| Hi guys blot at opdatere formået at få det arbejde, men min stemme er meget stille, andre mennesker kan knap nok høre det, nogen har en idé om, hvad dette kan være? |
|
| |||
| |||
| Har du set i lyde kontrolpanel for at se, om MIC lydstyrken er indstillet lavt? (Audio fanen)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| forsøge MIC løft i både kontrolpanelet og i spillets indstillinger, hvis dens til gaming
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Hi guys forsøgte begge disse forslag til ingen nytte: ( |
|
| |||
| |||
| hvad MIC er det? har det fået saerorganisationer drivere?
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg havde en søgning rundt men couldnt finde nogen er det en Manta MM30 |
|
| |||
| |||
| Har du hentet opdateringer fornylig? kunne prøve et system gendanne?
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke hentet noget siden da, im kører Service Pack 2 på det tidspunkt |
|
| |||
| |||
| Kan være et dumt spørgsmål, men du gjorde plug det i MIC socket snarere end Line I en har du?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg kan ikke få noget at optage gennem min mikrofon. | andrewanimation | Multimedia & Codecs | 7 | 28 September 2009 19:25 |
| Min mikrofonen ikke Optagelse Anything. | andrewanimation | Multimedia & Codecs | 1 | 23 august 2009 12:43 |
| Mikrofon problemer | Coolyxxx | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 2 januar 2009 17:09 |
| Mikrofon hjælpe | omidahomi712 | Multimedia & Codecs | 3 | 27. maj 2008 15:46 |
| Mikrofon Problemer | RyanMB | General Hardware Chat | 2 | 6. sep 2007 18:36 |
| Thread Tools | |
| |