![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei jätkät Käytetyt minun mikrofoni viikko sitten moitteetta, mutta aina olen kytketty se (myös silloin, kun olin pelin) se wouldnt työn kunnes i napsautettu OK-auto havaita ikkuna, joka tulee käyttöön. Stupidly Tarkistin ruutuun että sanoi "ei tunnista laitteita tulevaisuudessa" ajattelu se automaattisesti työtä, mutta nyt se doesnt toimi lainkaan! Onko kukaan mitään käsitystä siitä, miten voin ottaa tämän kerran? Thanks in advance Jack Ps Olen käynnissä XP Professional |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit vain päivitys onnistunut saamaan sen toimimaan, mutta ääni on hyvin hiljainen, muut ihmiset voivat tuskin kuulet sen, kukaan ole aavistustakaan, mitä se voisi olla? |
|
| |||
| |||
| Oletko tarkasteltiin äänet ohjauspaneelisi onko mikrofonin äänenvoimakkuus on säädetty alhainen? (Audio-välilehti)
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritän mic edistää sekä ohjauspaneelin ja pelin asetuksia, jos sen peli
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Hei jätkät Yritimme molemmat näistä ehdotuksia ei ole ollut apua: ( |
|
| |||
| |||
| mitä mic se on? on se pääsi erikoistunut ajurit?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Minulla oli etsiä noin vaan couldnt löytää kaikki se on Manta MM30 |
|
| |||
| |||
| olet ladannut päivityksiä viime aikoina? voisi kokeilla järjestelmän palauttaminen?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| I havent ladata mitään sen jälkeen, im Service Pack 2 on tällä hetkellä |
|
| |||
| |||
| Voi olla tyhmä kysymys, mutta et kytke se Mic pistorasiaan kuin rivin teit?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| En pysty mitään kirjaa minun mikrofoni. | andrewanimation | Multimedia & Codecs | 7 | 28 syyskuu 2009 19:25 |
| Oma Mikrofoni Eikö Recording tahansa. | andrewanimation | Multimedia & Codecs | 1 | 23 elokuu 2009 12:43 |
| Mikrofoni ongelmia | Coolyxxx | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 2. Jan 2009 17:09 |
| Mikrofoni auttaa | omidahomi712 | Multimedia & Codecs | 3 | 27. toukokuuta 2008 15:46 |
| Mikrofoni ongelmat | RyanMB | Rautatavaran Chat | 2 | 6. Sep 2007 18:36 |
| Thread Tools | |
| |