![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Brukes mikrofonen min en uke eller så siden problemfritt, men hver gang jeg plugget den i (blant annet da jeg var i et spill) det wouldnt arbeid før jeg klikket OK på automatisk oppdage vinduet som kommer opp. Stupidly jeg sjekket esken som sa "ikke gjenkjenner enhetene i fremtiden 'tenkning ville automatisk arbeid, men nå er det ikke fungere i det hele tatt! Har noen noen ide hvordan jeg kan aktivere dette igjen? Takk på forhånd Jack Ps Jeg kjører XP Professional |
|
| |||
| |||
| Hei folkens bare å oppdatere klart å få det fungerer, men stemmen min er veldig stille, andre kan nesten høre det, noen har noen ide hva dette kan være? |
|
| |||
| |||
| Har du sett på lyder kontrollpanelet for å se om mic volumet er lavt? (Audio kategorien)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv mic øke både i kontrollpanelet og i spillet innstillingene, hvis for spill
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| hei folkens prøvd begge disse forslagene til ingen: ( |
|
| |||
| |||
| hva mic er det? har den fått spesialiserte drivere?
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde et søk rundt men couldnt finne noen er det en Manta MM30 |
|
| |||
| |||
| har du lastet ned noen oppdateringer siste? kunne prøve et systemgjenopprettingspunkt?
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke lastet ned noe siden da, im kjører Service Pack 2 for øyeblikket |
|
| |||
| |||
| Kan være et dumt spørsmål, men det gjorde du plugger den inn i Mic socket framfor linje i en gjorde du?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |