mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Mp3 Ikke længere anerkendes

Reply

Thread Tools
Old 8. april 2008, 09:43
Redaktør Gruppen

Nylig hverken mig eller mine døtre MP3-afspillere er anerkendt eller fundet ved enten af mit media players. MediaMonkey eller WMP.

En Sandisk og en Insignier. Den eneste måde at overføre musik til dem, er at kopiere sange til mappen. Dette er ikke et problem, medmindre det ikke er den samme, fordi biblioteket ikke "se" de nye spor. De vil spille, men ingen bibliotek notering, så jeg kan ikke vælge et bestemt album eller en liste af spor. Jeg er prisgivet, hvad der kommer op næste på play listen.

Hvad har jeg (eller hun) gjort til comp! Og hvordan kan jeg forsøge at løse dette. Jeg forsøgte at omformatere MP3-afspillere, re-muliggøre Autoplay option og geninstallation MediaMonkey. No go.

Windows XP Pro

Old 8. april 2008, 09:57
Donor-Gruppen

Har du checket der Tag data i hvert mp3? På Windows du vide hvad der er i mp3-fil på grund af filnavnet. På MP3-afspilleren filnavnet's irrelevant, alle, der får vist er ID3 tags.

http://easytag.sourceforge.net/ kan du se, hvad staten dine tags er på din Windows-kopi af mp3 bibliotek. Afhængigt af, hvor jeg købte dem jeg ofte finde, jeg har til at rense dem, før jeg kan bruge dem.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 8. april 2008, 10:01
Donor-Gruppen

Bruger du wmp11?
Old 8. april 2008, 10:07
Redaktør Gruppen

Beklager, at jeg tror, at jeg udtalte, at forkert. Det er den MP3-afspillere sig, at der ikke er anerkendt af media players. Jeg har altid brugt Mp3tag på selve filerne uden problemer. Jeg kan overføre og afspille sange af kopiere / indsætte dem, men det betyder ikke noget for at identificere og sortering albums i parlamentsmedlemmer spillere biblioteket. Når jeg vælger musikbibliotek den eneste mulighed jeg har, er at spille alle. Nr. albums vise eller er korrekt sorteret.

Old 8. april 2008, 10:08
Redaktør Gruppen

Wmp11 og Medier Abe. Hverken længere kan finde mp3-afspillere, og de gjorde i sidste uge (eller deromkring).

Old 8. april 2008, 10:15
Donor-Gruppen

I'd slags fik at første gang, jeg fiskede lidt. Jeg har ingen idé om, hvordan enten anerkende en mp3-afspiller. Det er muligt, at noget løb, der udslettede alle dine IP3-tags, men det ville kun stoppe afspilningen på enheden den måde, du er beskrevet, ville det ikke stoppe enheden fra at blive vist i Windows-program. Jeg ville egentlig ikke har talt, det er ikke mit område.

Men.

http://www.mediamonkey.com/support/i...leid=7&nav=0, 1

Du kan prøve at laste op at biblioteket sæt og se om det bringer dig tilbage i erhvervslivet.
Old 8. april 2008, 10:41
Redaktør Gruppen

Jeg er ikke på denne computer i øjeblikket, men vil se på, at flere i en bit. Jeg er ikke så bekymret med WMP som jeg ikke bruge det, medmindre det er absolut nødvendigt. Også Insignier er en præ-anerkendt <er, at et ord? mærke med Media Monkey så der er justeringer, der allerede er indbygget i afspilleren, hvilket gør dette mere gådefuldt.

Old 8. april 2008, 10:47
Donor-Gruppen

"kendt for at være forenelig", tilsyneladende.

Det lyder jo som om noget fordampet fra dit system. En lang tid siden det kunne have været kaldet bit-ROT men jeg har ikke set det hedder, at i aldre.
Old 8. april 2008, 10:51
Redaktør Gruppen

Det eneste, jeg kan tænke på at der er blevet slettet, er en autorun.inf fil, foruden nogle cookies. Men efter at have afspilleren tilsluttet og derefter forsøger at synkronisere det "bør" arbejde ret?

Old 8. april 2008, 11:46
Donor-Gruppen

Ligesom den gjorde i sidste uge, ja. Noget er ændret, er det nødvendigt at lægge tilbage, som det var noget. Re-installation af pakker måske.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.