vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Mp3 Ei enää tunnisteta

Reply

Thread Tools
Old 8 huhtikuu 2008, 09:43
Moderator Group

Default Mp3 Ei enää tunnisteta

Viime aikoina ei ole minulle tai tyttäreni MP3-soittimia on tunnustettu tai jotka on todettu joko minun mediasoittimia. MediaMonkey tai WMP: tä.

A Sandisk ja Insignia. Ainoa tapa siirtää musiikkia niitä on kopioida kappaleet kansioon. Tämä ei ole ongelma, mutta sen ei ole sama, koska kirjasto ei "nähdä" uudet kappaleet. He pelata, mutta ei kirjasto listalle joten en voi valita tietyn albumin tai listan kappaleista. I'm at armoilla, mitä on tulossa seuraavaksi soittolistaan.

Mitä olen (tai hän) tehdä COMP! Ja miten voin yrittää korjata tämän. Yritin uudelleen mp3-soittimia, uudelleen-käyttöön automaattisesti-vaihtoehto ja uudelleenasentamistoiminnot MediaMonkey. Ei mennä.

Windows XP Pro

Old 8 huhtikuu 2008, 09:57
Rahoittajien ryhmän

Oletko tarkistanut olemassa Tag tietoja kussakin mp3? Windows tiedät mikä on mp3-tiedosto, koska tiedostonimi. Sen mp3-soitin tiedostonimi: n merkitystä, että saa näkyviin ovat ID3 tags.

http://easytag.sourceforge.net/ voit nähdä, mitä valtion koodisi ovat Windows jäljennös, mp3-hakemistoon. Riippuen siitä, kun ostin ne olen usein olen puhdistaa ne, ennen kuin voin käyttää niitä.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 8 huhtikuu 2008, 10:01
Rahoittajien ryhmän

Käytätkö WMP11?
Old 8 huhtikuu 2008, 10:07
Moderator Group

Valitettavasti luulen totesi, että väärässä. Se on mp3-soittimia, että eivät tunnusta median toimijoita. Olen aina käyttää Mp3tag on itse tiedostoja, joilla ei ole ongelmia. En voi siirtää ja soittaa musiikkikappaleet kopioi / liitä ne, mutta se ei tee mitään, joilla tunnistetaan ja lajittelu albumin parlamentin jäseniä pelaajien kirjastoon. Kun valitsen musiikkivalikoimaa ainoa vaihtoehto on, pelata kaikki. N: o albumia paikalle tai oikein lajiteltu.

Old 8 huhtikuu 2008, 10:08
Moderator Group

WMP11 ja Media Monkey. Kumpikaan ei enää voi löytää mp3-soittimia ja he tekivät viime viikolla (tai niin).

Old 8 huhtikuu 2008, 10:15
Rahoittajien ryhmän

I'd eräänlainen sai, että ensimmäistä kertaa, olin kalastuksen hieman. Minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten joko tunnista mp3-soitin. On mahdollista, että jotain oli joka pyyhki kaikki IP3 tags mutta se vain pysäyttää toisto laitteesta, miten kuvataan, se ei lopeta laitteen näkymisen Windows-ohjelmassa. Minun ei todellakaan ole puhunut, se ei ole minun alalla.

Mutta.

http://www.mediamonkey.com/support/i...leid=7&nav=0, 1

Saatat yrittää lastaus jopa, että kirjasto asettaa ja katso jos se asettaa sinut takaisin yritystoimintaan.
Old 8 huhtikuu 2008, 10:41
Moderator Group

En ole tuohon tietokoneeseen tällä hetkellä, mutta Tutkin että hieman. En ole keskittynyt liikaa WMP sillä en käytä sitä ellei se ole aivan välttämätöntä. Myös Insignia on ennalta tunnustettu <on se, että sana? tuotemerkin Media Monkey joten muutoksia jo sisäänrakennettuna pelaaja, joka tekee tästä enemmän hämmentävä.

Old 8 huhtikuu 2008, 10:47
Rahoittajien ryhmän

"tiedetään olevan yhteensopiva", ilmeisesti.

Se ei äänen ikään kuin jotain haihdutetaan järjestelmään. Kauan sitten se olisi ollut nimeltään bit-rot mutta en ole nähnyt sitä kutsutaan, että lahjaksi.
Old 8 huhtikuu 2008, 10:51
Moderator Group

Voin vain ajatella, että on poistettu, on Autorun.inf-tiedosto, lisäksi joitakin evästeitä. Mutta joiden soitin kytkettynä ja sitten yrittää synkronoida ne "olisi" työn oikeassa?

Old 8 huhtikuu 2008, 11:46
Rahoittajien ryhmän

Aivan kuten se teki viime viikolla, kyllä. Jotain muuttuu, se tarvitsee asettaa takaisin, koska se oli jotenkin. Re-asentamalla paketit ehkä.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.