![]() |
|
| |||
| |||
| Onlangs noch mij of mijn dochters Mp3-spelers zijn erkend of door een van mijn mediaspelers. MediaMonkey of WMP. Een Sandisk en een Insignes. De enige manier om de muziek aan hen is het kopiëren van de liedjes in de map. Dit is geen probleem behalve dat is niet hetzelfde, omdat de bibliotheek niet "zien" de nieuwe tracks. Zij zullen spelen, maar geen bibliotheek aanbieding, dus ik kan niet kiezen een bepaald album of de lijst van tracks. Ik ben aan de genade van wat er komen volgend op de speellijst. Wat heb ik (of zij) gedaan om de NVU! En, hoe kan ik dit proberen op te lossen. Ik probeerde het opnieuw formatteren van de MP3-spelers, opnieuw om de autoplay optie en opnieuw MediaMonkey. No go. Windows XP Pro |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u er Tag gegevens in elke mp3? Op Windows u weet wat er in de mp3-bestand door de bestandsnaam. Op de mp3-speler de bestandsnaam is irrelevant, dat wordt weergegeven, worden de ID3-tags.
http://easytag.sourceforge.net/ kun je zien wat je tags zijn op uw Windows-exemplaar van de mp3-map. Afhankelijk van waar ik ze kocht ik vaak heb ik ze schoon te maken voordat ik ze kunt gebruiken. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Gebruikt u wmp11? |
|
| |||
| |||
| Sorry dat ik denk dat ik dat verkeerd. Het is de MP3 spelers zelf die niet worden herkend door de media-spelers. Ik heb altijd gebruikt Mp3tag over de bestanden die zich met geen problemen. Ik kan de overdracht en spelen de nummers door kopiëren en plakken, maar dat doet niks voor het identificeren en sorteren van de albums in de Mps spelers bibliotheek. Als ik kies muziekbibliotheek de enige optie is heb ik alle spelen. Geen albums tonen of correct worden gesorteerd. |
|
| |||
| |||
| Wmp11 en Media Monkey. Noch langer kunt de MP3-spelers en zij hebben de afgelopen week (of zo). |
|
| |||
| |||
| Ik heb dat soort van eerste keer was ik een beetje vissen. Ik heb geen idee hoe erkent een mp3-speler. Het is mogelijk dat er iets was waar drooggewreven al uw IP3-tags, maar het zou alleen stoppen met de weergave op het apparaat de manier waarop u beschreven, zou het niet stoppen met het apparaat wordt weergegeven in de Windows-programma. Ik zou niet echt hebben gesproken, het is niet mijn vakgebied. Maar. http://www.mediamonkey.com/support/i...leid=7&nav=0, 1 U kunt het laden van die bibliotheek stellen en te kijken of het brengt je terug in het bedrijfsleven. |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet op die computer op het moment, maar zal in dat er meer in een beetje. Ik ben niet zo bezig met WMP als ik niet gebruiken, tenzij dit absoluut noodzakelijk is. Ook Insignia is een pre-erkend <is dat een woord? merk met Media Monkey dus zijn er aanpassingen reeds ingebouwd in de speler, waardoor deze meer puzzelen. |
|
| |||
| |||
| "bekend om compatibel te zijn", blijkbaar. Het klinkt alsof er iets verdampt uit uw systeem. Een lange tijd geleden is het misschien wel bit-rot, maar ik heb niet gezien dat hij in leeftijden. |
|
| |||
| |||
| Het enige wat ik kan bedenken dat is verwijderd is een autorun.inf-bestand, behalve enkele cookies. Maar nadat de speler aangesloten en vervolgens probeert te synchroniseren "moet" werk toch? |
|
| |||
| |||
| Net zoals zij heeft gedaan de afgelopen week, ja. Iets veranderd, is het nodig om terug zoals het was een of andere manier. Opnieuw installeren van pakketten misschien. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 1TB HD niet langer erkend is op My Computer, Fijn op anderen | laurieirvine | Drives & Removable Media | 18 | 22 november 2009 06:12 |
| Sprekers zijn niet langer Werken | perry553 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 12 jun 2009 13:29 |
| Mijn Audio zal niet langer werken! | mitchcm34 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 5 | 27 apr 2009 01:40 |
| Media Converter 0.8 niet meer geopend | BlackSnake | Multimedia & Codecs | 9 | 15 mrt 2008 04:05 |
| Kan niet meer foto's uploaden bij IE of Firefox | jondemassey | Web Browsers & FTP Clients | 6 | 30 Jan 2008 19:44 |
| Thread Tools | |
| |