mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Mp3 No longer gjenkjent

Reply

Thread Tools
Old 8 april 2008, 09:43
Moderator Group

Default Mp3 No longer gjenkjent

Nylig hverken meg eller mine døtre MP3-spillere blir gjenkjent eller funnet av en av mine mediespillere. MediaMonkey eller WMP.

En SanDisk og Insignia. Den eneste måten å overføre musikk til dem er å kopiere sanger til mappen. Dette er ikke et problem, bortsett fra det er ikke det samme fordi biblioteket ikke "se" de nye sporene. De vil spille, men ingen biblioteket liste slik at jeg ikke kan velge et bestemt album eller listen over sporene. Jeg er på nåde av det som kommer opp neste på spillelisten.

Hva har jeg (eller hun) har gjort i komp! Og hvordan kan jeg prøve å fikse dette. Jeg prøvd å formatere Mp3-spillere, å aktivere Autokjør alternativet installere MediaMonkey. No går.

Windows XP Pro

Old 8 april 2008, 09:57
Donor Group

Har du kontrollert det Kodetillegg dataene i hver mp3? På Windows vet du hva som er i mp3-fil fordi filnavnet. På mp3 spilleren filnavnet er irrelevant, alt som blir vist er ID3 tags.

http://easytag.sourceforge.net/ kan du se hva din kodene på din Windows kopi av mp3 katalogen. Avhengig av hvor jeg kjøpte dem jeg ofte finner jeg må vaske dem før jeg kan bruke dem.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 8 april 2008, 10:01
Donor Group

Bruker du WMP11?
Old 8 april 2008, 10:07
Moderator Group

Beklager at jeg tror jeg at galt. Det er det MP3-spillere selv som ikke gjenkjent av mediespillere. Jeg har alltid brukt Mp3tag på selve filene uten problemer. Jeg kan overføre og spille av sanger ved å kopiere / lime dem, men som ikke gjør noe for å identifisere og sortere de andre albumene i MPS spillere biblioteket. Når jeg velger musikkbiblioteket den eneste muligheten jeg har er å spille alle. Ingen album viser eller er riktig sortert.

Old 8 april 2008, 10:08
Moderator Group

WMP11 og Media Monkey. Verken lenger kan finne mp3-spillere, og de gjorde i forrige uke (eller slik).

Old 8 april 2008, 10:15
Donor Group

Jeg vil liksom fikk som første gang ble jeg fiske litt. Jeg har ingen anelse om hvordan enten anerkjenne en mp3-spiller. Det er mulig at noe ran som tørkes alle IP3 koder, men det vil bare stoppe avspillingen på enheten slik du beskrev, ville det ikke stoppe enheten vises i Windows-program. Jeg burde egentlig ikke har talt, det er ikke mitt felt.

Men.

http://www.mediamonkey.com/support/i...leid=7&nav=0, 1

Du kan prøve å laste opp som biblioteket, og se om det gir deg tilbake i virksomheten.
Old 8 april 2008, 10:41
Moderator Group

Jeg er ikke på denne maskinen i øyeblikket, men vil se nærmere på at flere i en bit. Jeg er ikke så opptatt av WMP som jeg ikke bruker det hvis nødvendig. Også Insignia er en pre-anerkjent <er det et ord? merkevare med Media Monkey så det er justeringer som allerede er innebygd i spilleren, som gjør dette mer underlige.

Old 8 april 2008, 10:47
Donor Group

"kjent for å være kompatibel", angivelig.

Det gjør lyden som om noe fordampet fra systemet. For lenge siden det kan ha vært kalt bit-rot, men jeg har ikke sett det heter at i aldre.
Old 8 april 2008, 10:51
Moderator Group

Det eneste jeg kan tenke på som er slettet er en autorun.inf fil, foruten noen cookies. Men å ha den spilleren plugget i, og deretter prøver å synkronisere den "skal" fungere bra?

Old 8 april 2008, 11:46
Donor Group

Akkurat som det gjorde i forrige uke, ja. Noe endret, det er behov for å sette tilbake som det var noe. Re-installere pakkene kanskje.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.