![]() |
|
| |||
| |||
| Nyligen varken mig eller mina döttrar Mp3 spelare erkänt eller hittas av någon av mina mediaspelare. MediaMonkey eller WMP. En Sandisk och ett Insignier. Det enda sättet att överföra musik till dem är att kopiera låtarna till mappen. Detta är inte ett problem utom det inte är samma eftersom biblioteket inte "se" de nya spåren. De kommer att spela men inga biblioteket lista så jag kan inte välja ett album eller en lista med spår. Jag är i händerna på vad som kommer härnäst på spellistan. Vad har jag (eller hon) gjort till komp! Och, hur kan jag försöka åtgärda detta. Jag försökte att formatera om MP3-spelare, åter gör det möjligt att automatiskt välja och installera MediaMonkey. Nej gå. Windows XP Pro |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du kollat det finns Tag uppgifter i varje mp3? I Windows ska du veta vad som i mp3-filen på grund av filnamn. På mp3-spelaren filnamnet är irrelevant, alla som får visas är den ID3-taggar.
http://easytag.sourceforge.net/ låter dig se i vilket skick dina taggar på din Windows-kopia av mp3 katalog. Beroende på var jag köpte dem jag ofta tycker jag att rengöra dem innan jag kan använda dem. Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Använder du wmp11? |
|
| |||
| |||
| Tyvärr tror jag att jag förklarat att fel. Det är Mp3 spelarna själva som inte erkänts av mediaspelare. Jag har alltid används Mp3tag på själva filerna utan problem. Jag kan överföra och spela upp låtar genom att kopiera / klistra in dem, men att inte göra någonting för identifiering och sortering album i Mps spelare biblioteket. När jag väljer musikbibliotek det enda alternativet jag har är att spela alla. Inga album visa eller är rätt sorterat. |
|
| |||
| |||
| WMP11 och Media Monkey. Varken längre kan hitta mp3-spelare och de gjorde förra veckan (eller så). |
|
| |||
| |||
| Jag skulle sorts fick som första gången jag var fisket en bit. Jag har ingen aning om hur någon känner igen en mp3-spelare. Det är möjligt att något sprang som torkas alla dina IP3 taggar men det skulle bara stoppa uppspelningen på enheten så som du beskrev, det skulle inte stoppa enheten visas i Windows-program. Jag skulle egentligen inte har talat, det är inte mitt område. Men. http://www.mediamonkey.com/support/i...leid=7&nav=0, 1 Du kan prova att läsa in upp att biblioteket uppsättning och se om det sätter du tillbaka i verksamheten. |
|
| |||
| |||
| Jag är inte vid datorn just nu men kommer att undersöka det mer om en stund. Jag är inte alltför berörda med WMP som jag inte använder den om inte absolut nödvändigt. Även Insignia är en pre-erkända <är att ett ord? varumärke med Media Monkey så det är justeringar som redan byggts in i spelaren, vilket gör detta mer förbryllande. |
|
| |||
| |||
| "känt för att vara kompatibel", tydligen. Det låter som om något avdunstat från ditt system. För länge sedan det kan ha varit kallade bit-rot men jag har inte sett det som kallas att åldras. |
|
| |||
| |||
| Det enda jag kan tänka på som har tagits bort är en autorun.inf fil, förutom några cookies. Men med spelaren inkopplad och sedan försöker synka den "bör" fungera bra? |
|
| |||
| |||
| Precis som det gjorde förra veckan, ja. Något som förändrats, det behöver tas upp som den var på något sätt. Re-paket kanske. |