![]() |
|
| |||
| |||
| OK jeg er tilbage på de ulovlige computer nu. Mener du MS Service Packs? Jeg installerer dags opdateringer nu. Jeg vil prøve det efter at de er installeret. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, jeg mente wmp11 og Medier Abe.
| |||
| |||
| Jeg ved det ikke. Jeg har prøvet alt. Opdaterede drivere i Enhedshåndtering. Forsøgt at manuelt og automatisk synkronisering. Genstart, geninstaller ..... Begge medieafspillere. Formater MP3-afspillere. Jeg ser det i Denne computer og enheden manager men disse dumme medieafspillere vil ganske enkelt ikke. |
|
| |||
| |||
| Update, netop re re-installeret wmp11 og når jeg sluttet i Insignier spiller jeg fik den nye enhed prompten. WinPatrol derefter bedt mig om at lade et nyt auto start, Application Compatibility Kundeanmeldelser Bibliotek. Så hvad det end må have været, hvad der manglede. MP3-afspiller viser nu op i Media Monkey såvel. Ser ud til, at det var Application Compatibility Kundeanmeldelser Bibliotek? Takket Spot. Jeg blev gjort afinstallere og geninstallere. De talte mig til at prøve det igen, og det virkede. ![]() Jeg vil omgøre mit bibliotek og faktisk har kontrol over det nu! |
|
| |||
| |||
| Du skal bare have tid til at få en pint til at feste for. |
|
| |||
| |||
| Lol, |
|
| |||
| |||
| Hej, Har du forsøgt at gå ind i menuen med valgmuligheder på begge medieafspillere og aktiveret den flytbare diske? |