![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK, I'm back at rikkomisen tietokone nyt. Do you mean MS Service Pack? Olen asentanut nykypäivän päivitykset nyt. I'll kokeilla sitä, kun ne on asennettu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, en tarkoittanut WMP11 ja Media Monkey.
| |||
| |||
| En tiedä. Olen kokeillut kaikkea. Päivitetyt ohjaimet laitteen hallinta. Yritin manuaalisesti ja automaattisesti synkronoida. Käynnistä uudelleen, asenna ..... Molemmat mediasoittimia. Formaatti MP3-soittimille. Mielestäni Oma Tietokone ja Laitehallinta mutta tyhmä mediasoittimet yksinkertaisesti ole. |
|
| |||
| |||
| Update, vain uudelleen uudelleen asennettu WMP11 ja kun kytkettynä on Insignia pelaaja sain uuden laitteen avulla. WinPatrol sitten saivat minut jotta uusi auto käynnisty, Application Compatibility Client Library. Niin mitä se sitten on, mitä puuttuu. MP3-soitin nyt näkyy Media Monkey samoin. Näyttää siltä, että se oli Application Compatibility Client Library? Kiitos Spot. Olin tehnyt poistamista ja uudelleenasentamista. Sait minut yrittää uudelleen ja se toimi. ![]() I'm going to redo kirjastoani ja oikeasti on valvoa sitä nyt! |
|
| |||
| |||
| Et vain ole aikaa saada pint juhlia liian. |
|
| |||
| |||
| Lol, |
|
| |||
| |||
| Hei, Oletko kokeillut mennä asetusvalikosta molemmilla mediasoittimet ja käytössä irrotettavapäätyisten levyille? |