![]() |
|
| |||
| |||
| OK ik ben terug op de inbreukmakende computer nu. Bedoelt u MS Service Packs? Ik ben vandaag de installatie van updates nu. Ik zal proberen het uit nadat ze zijn geïnstalleerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, ik bedoelde wmp11 en Media Monkey.
| |||
| |||
| Ik weet het niet. Ik heb alles geprobeerd. Bijgewerkte stuurprogramma's in Apparaatbeheer. Geprobeerd om handmatig en automatisch synchroniseren. Herstart, opnieuw ..... Beide mediaspelers. Formatteer de MP3-spelers. Ik zie het in mijn computer en device manager, maar deze domme media spelers gewoon niet. |
|
| |||
| |||
| Update, gewoon weer opnieuw geïnstalleerd wmp11 en toen ik aangesloten bij de Insignia-speler kreeg ik het nieuwe apparaat prompt. WinPatrol vervolgens gevraagd me te maken voor een nieuwe auto start, Application Compatibility Client Library. Dus wat dat ook mag zijn wat er ontbreekt. De MP3-speler toont nu in Media Monkey als goed. Looks like it was de Application Compatibility Client Library? Dankzij Spot. Ik was gedaan verwijderen en opnieuw te installeren. U sprak mij in het opnieuw proberen en het werkte. ![]() Ik ga opnieuw mijn bibliotheek en daadwerkelijk zeggenschap hebben over het nu! |
|
| |||
| |||
| U hoeft alleen maar tijd om een pint te vieren ook. |
|
| |||
| |||
| Lol, |
|
| |||
| |||
| Hoi, Heb je geprobeerd te gaan in het opties-menu op beide media spelers en kon de verwisselbare schijven? |