![]() |
|
| |||
| |||
| OK jeg er tilbake på Offending datamaskinen nå. Mener du MS Service Packs? Jeg installerer dagens oppdateringer nå. Jeg skal prøve det etter at de er installert. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, jeg mente WMP11 og Media Monkey.
| |||
| |||
| Jeg vet ikke. Jeg har prøvd alt. Oppdaterte drivere i Enhetsbehandling. Prøvde å manuelt og automatisk synkronisering. Start, installerer ..... Både mediespillere. Formater MP3-spillere. Jeg ser det i Min datamaskin og Enhetsbehandling men disse dumme mediespillere simpelthen ikke. |
|
| |||
| |||
| Update, bare re re-installert WMP11 og når jeg plugget i Insignia spilleren jeg fikk den nye enheten ledeteksten. WinPatrol deretter bedt meg om å tillate en ny auto start, Application Compatibility Client Library. Så uansett hva som må ha vært hva som mangler. MP3-spilleren viser nå opp i Media Monkey også. Ser ut som det var Application Compatibility Client Library? Takk Spot. Jeg var ferdig avinstallere og installere. Du fortalte meg til å prøve det igjen, og det virket. ![]() Jeg kommer til å gjenta mitt bibliotek og faktisk har kontroll over det nå! |
|
| |||
| |||
| Du bare har tid til å få en halvliter for å feire også. |
|
| |||
| |||
| Lol, |
|
| |||
| |||
| Hei, Har du prøvd å gå inn i menyen på begge mediespillere og aktivert flyttbare disker? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 1TB HD No Longer Recognised på Min datamaskin, Fine på andre | laurieirvine | Drivere og flyttbare medier | 18 | 22 november 2009 06:12 |
| Høyttalere er ikke lenger Working | perry553 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 12 juni 2009 13:29 |
| Min Audio vil ikke lenger fungere! | mitchcm34 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 27 april 2009 01:40 |
| Media Converter 0.8 ikke lenger åpnes | BlackSnake | Multimedia & Kodeker | 9 | 15 mars 2008 04:05 |
| Ikke lenger kan laste opp bilder av IE eller Firefox | jondemassey | Nettlesere & FTP Clients | 6 | 30 januar 2008 19:44 |
| Thread Tools | |
| |