![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har en generisk mærke MP3-afspiller. Det bruges til at anerkende tags, men nu virker det ikke. Når jeg lagt nye sange på den, det aldrig anerkender sang navn. Det kommer op som symboler, men på min computer, tags er der. Jeg brugte Winamp Autotagger at mærke dem, så jeg prøvede manuelt kodning et par, men det stadig ikke anerkender tags. Alle fik nogen ideer?
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hvad mærke og model er den spiller |
|
| |||
| |||
| Det har ikke fået et mærke ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er et nej navn produktet, så det var sikkert billig og da jeg tvivler på nogen her har viden til at fastsætte noget i retning af, at over Internettet, din sandsynligvis bedre bare at købe en ny.
| |||
| |||
| Hmmm. Okay, jeg kunne tænke på, at ...
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| XP vil ikke anerkende SATA-drev | xxenon | Windows-operativsystemer | 1 | 25 November 2009 16:22 |
| DVD Rewriter ses ved Computer men Applications Do nr. anerkende den | robsmith | Drives & flytbare medier | 1 | 5 oktober 2009 00:29 |
| Problemer Re-tagging Mp3 IDv3 Tags | Desertfish | Multimedia & Codecs | 1 | 2 september 2009 12:01 |
| HTML Noparse Tags?? | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 18 februar 2009 16:41 |
| Min pc doesnt anerkende ekstern harddisk | Sindssyg | Drives & flytbare medier | 7 | 28 januar 2008 04:30 |
| Thread Tools | |
| |