![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har et generisk merke MP3 spilleren. Det brukes til å gjenkjenne kodene, men nå er det ikke. Når jeg setter nye sanger på den, den aldri anerkjenner sang navnet. Den kommer opp som symboler, men på min datamaskin, kodene finnes. Jeg brukte Winamp Autotagger å merke dem, så jeg prøvde manuelt merking noen, men det fortsatt ikke anerkjenne koder. Alle som har noen ideer?
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hva merke og modell er den spilleren |
|
| |||
| |||
| Det har ikke et helt ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er et ikke navn produkt, da det trolig var billig, og siden jeg tviler på noen her har kunnskap til å fikse noe sånt over Internett, vil trolig bedre bare kjøpe en ny.
| |||
| |||
| Hmmm. Ok, jeg kan tenke på det ...
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| XP vil ikke gjenkjenne SATA Drive | xxenon | Windows-operativsystemer | 1 | 25 november 2009 16:22 |
| Dvd Rewriter sees ved Computer men Applications ikke gjenkjenner den | robsmith | Drivere og flyttbare medier | 1 | 5 oktober 2009 00:29 |
| Problemer Re-merking Mp3 IDv3 Tags | Desertfish | Multimedia & Kodeker | 1 | 2 september 2009 12:01 |
| HTML Noparse Tags? | evilfantasy | Web Design, hosting & SEO | 5 | 18 februar 2009 16:41 |
| PCen ikke anerkjenne eksterne Harddrive | Insane | Drivere og flyttbare medier | 7 | 28 januar 2008 04:30 |
| Thread Tools | |
| |