![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har ett generiskt varumärke MP3-spelare. Det används för att erkänna taggar, men nu är det inte. När jag sätter nya låtar på den, aldrig erkänner låten namn. Det kommer upp som symboler, men på min dator, taggarna finns där. Jag brukade Winamp Autotagger att märka dem, så jag försökte manuellt märka ett fåtal, men fortfarande inte erkänner taggar. Den har några idéer?
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Vilket märke och modell är spelaren |
|
| |||
| |||
| Den har inte fått en helt ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det är ett inget namn produkt, så det var förmodligen billig och eftersom jag tvivlar någon här har kunskapen att fixa något sådant över Internet, din förmodligen bättre bara köpa en ny.
| |||
| |||
| Hmmm. Okej, jag kan tänka på att ...
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| XP kommer inte att erkänna SATA Drive | xxenon | Windows-operativsystem | 1 | 25 november 2009 16:22 |
| Dvd Rewriter ses av dator men Applications Do nr erkänna det | robsmith | Drives & Removable Media | 1 | 5 oktober 2009 00:29 |
| Problem Re-märkning Mp3 IDv3 Märken | Desertfish | Multimedia & Codecs | 1 | 2 september 2009 12:01 |
| HTML Noparse Taggar? | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 18 februari 2009 16:41 |
| Min PC doesnt erkänna extern Hårddisk | Insane | Drives & Removable Media | 7 | 28 januari 2008 04:30 |
| Thread Tools | |
| |