![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har 2 forskellige mp3-afspillere, en Creative Zen & A Sony Walkman & havde ingen problemer med forbindelsen til min computer via et USB-kabel på først. Jeg har siden haft problemer med pc'en ikke anerkender dem overhovedet, jeg bliver bare forbindelsen lyd, når enhederne er tilsluttet gøre lyden omkring 3 gange i træk hurtigt (enhederne tænder, men ikke slutter). Begge spillere har i mine Portable Devices i Enhedshåndtering (som en standard MTP), men med et udråbstegn Jeg kan nulstille MP3 udstyr & Format dem til igen at arbejde et stykke tid, men problemet hurtigt afkast. Er der et stykke software derude til at støtte dette problem, eller er det et spørgsmål om at holde på formatering?? Jeg bruger XP (SP2) Kan nogen Help It's Driving Me Mad |
|
| |||
| |||
| Jeg havde et lignende problem ikke så længe siden drøftede HER. Viste sig, at afinstallere Windows Media Player og derefter geninstallere det gjorde det trick. Jeg var nødt til at afinstallere og geninstallere det to gange (ikke sikker på hvorfor), men det til sidst arbejdede anden gang. Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Connection problemer | rocker9455 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 6. nov 2008 11:30 |
| LAN / internetforbindelse problemer | lloydwoodford91 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 26. maj 2008 05:38 |
| Internetforbindelse problemer | opnight | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 21. jan 2008 06:38 |
| Internetforbindelse problemer | jamcgee11 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| PC internetforbindelse problemer | tjhawg | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 27 august 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |