mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

MP3-afspillere Connection Problemer via USB

Reply

Thread Tools
Old 26 juli 2008, 10:09
Ny Medlem Gruppen

Default MP3-afspillere Connection Problemer via USB

Jeg har 2 forskellige mp3-afspillere, en Creative Zen & A Sony Walkman & havde ingen problemer med forbindelsen til min computer via et USB-kabel på først.

Jeg har siden haft problemer med pc'en ikke anerkender dem overhovedet, jeg bliver bare forbindelsen lyd, når enhederne er tilsluttet gøre lyden omkring 3 gange i træk hurtigt (enhederne tænder, men ikke slutter).

Begge spillere har i mine Portable Devices i Enhedshåndtering (som en standard MTP), men med et udråbstegn

Jeg kan nulstille MP3 udstyr & Format dem til igen at arbejde et stykke tid, men problemet hurtigt afkast.

Er der et stykke software derude til at støtte dette problem, eller er det et spørgsmål om at holde på formatering??

Jeg bruger XP (SP2)

Kan nogen Help It's Driving Me Mad
Old 26 juli 2008, 10:18
Redaktør Gruppen

Default MP3-afspillere Connection Problemer via USB

Jeg havde et lignende problem ikke så længe siden drøftede HER. Viste sig, at afinstallere Windows Media Player og derefter geninstallere det gjorde det trick. Jeg var nødt til at afinstallere og geninstallere det to gange (ikke sikker på hvorfor), men det til sidst arbejdede anden gang.

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Update, netop re re-installeret wmp11 og når jeg sluttet i Insignier spiller jeg fik den nye enhed prompten. WinPatrol derefter bedt mig om at lade et nyt auto start, Application Compatibility Kundeanmeldelser Bibliotek. Så hvad det end må have været, hvad der manglede.

MP3-afspiller viser nu op i Media Monkey såvel.

Ser ud til, at det var Application Compatibility Kundeanmeldelser Bibliotek?

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Connection problemer rocker9455 Virus, Spyware & Sikkerhed 6 6. nov 2008 11:30
LAN / internetforbindelse problemer lloydwoodford91 Networking, Modemer & VoIP 7 26. maj 2008 05:38
Internetforbindelse problemer opnight Networking, Modemer & VoIP 6 21. jan 2008 06:38
Internetforbindelse problemer jamcgee11 Networking, Modemer & VoIP 1 1 november 2007 03:13
PC internetforbindelse problemer tjhawg Networking, Modemer & VoIP 6 27 august 2007 20:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.