vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

MP3-soittimet Yhteys ongelmat USB

Reply

Thread Tools
Old 26 heinäkuu 2008, 10:09
Uusi Jäsen

Default MP3-soittimet Yhteys ongelmat USB

Minulla on 2 eri MP3-soittimet, Creative Zen & A Sony Walkman & ei ole ollut ongelmia Kytkentä omaan tietokoneeseen USB-kaapeli ensin.

Sen jälkeen olen ollut ongelmia tietokoneen ettei niitä ollenkaan, haluaisin vain saada yhteyden äänen, kun laitteet on kytketty tehdä äänen noin 3 kertaa peräkkäin nopeasti (laitteiden päälle mutta älä liitä).

Molemmat pelaajat näy Portable Devices Laitehallinnan (kuten Standard MTP), mutta jossa on huutomerkki

Voin palauttaa MP3-laitteet & Formaatti ne uudelleen työskennellä jonkin aikaa, mutta ongelma pian palaa.

Onko ohjelmiston osa siellä tukeen tämän ongelman, vai onko se asia pitää muokkauksesta?

I am using XP (SP2)

Voiko kukaan Help It's Driving Me Mad
Old 26 heinäkuu 2008, 10:18
Moderator Group

Default MP3-soittimet Yhteys ongelmat USB

Minulla oli samanlainen ongelma ei kauan sitten keskusteltiin TÄSTÄ. Kävi ilmi, että poistamalla Windows Media Player ja sitten uudelleenasentamistoiminnot se oli temppu. Minun piti poistaa ja asentaa uudelleen sen kaksi kertaa (ei ole varma, miksi), mutta se on lopulta työskenteli toisen kerran.

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Update, vain uudelleen uudelleen asennettu WMP11 ja kun kytkettynä on Insignia pelaaja sain uuden laitteen avulla. WinPatrol sitten saivat minut jotta uusi auto käynnisty, Application Compatibility Client Library. Niin mitä se sitten on, mitä puuttuu.

MP3-soitin nyt näkyy Media Monkey samoin.

Näyttää siltä, että se oli Application Compatibility Client Library?

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Yhteys ongelmat rocker9455 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 6 6. marraskuu 2008 11:30
LAN / Internet-yhteyden ongelmia lloydwoodford91 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 26. toukokuuta 2008 05:38
Internet-yhteys ongelmia opnight Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 21. Jan 2008 06:38
Internet-yhteys ongelmia jamcgee11 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 1. marraskuu 2007 03:13
PC Internet-yhteys ongelmia tjhawg Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 27th Aug 2007 20:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.