![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on 2 eri MP3-soittimet, Creative Zen & A Sony Walkman & ei ole ollut ongelmia Kytkentä omaan tietokoneeseen USB-kaapeli ensin. Sen jälkeen olen ollut ongelmia tietokoneen ettei niitä ollenkaan, haluaisin vain saada yhteyden äänen, kun laitteet on kytketty tehdä äänen noin 3 kertaa peräkkäin nopeasti (laitteiden päälle mutta älä liitä). Molemmat pelaajat näy Portable Devices Laitehallinnan (kuten Standard MTP), mutta jossa on huutomerkki Voin palauttaa MP3-laitteet & Formaatti ne uudelleen työskennellä jonkin aikaa, mutta ongelma pian palaa. Onko ohjelmiston osa siellä tukeen tämän ongelman, vai onko se asia pitää muokkauksesta? I am using XP (SP2) Voiko kukaan Help It's Driving Me Mad |
|
| |||
| |||
| Minulla oli samanlainen ongelma ei kauan sitten keskusteltiin TÄSTÄ. Kävi ilmi, että poistamalla Windows Media Player ja sitten uudelleenasentamistoiminnot se oli temppu. Minun piti poistaa ja asentaa uudelleen sen kaksi kertaa (ei ole varma, miksi), mutta se on lopulta työskenteli toisen kerran. Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yhteys ongelmat | rocker9455 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 6 | 6. marraskuu 2008 11:30 |
| LAN / Internet-yhteyden ongelmia | lloydwoodford91 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 26. toukokuuta 2008 05:38 |
| Internet-yhteys ongelmia | opnight | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 21. Jan 2008 06:38 |
| Internet-yhteys ongelmia | jamcgee11 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 1. marraskuu 2007 03:13 |
| PC Internet-yhteys ongelmia | tjhawg | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 27th Aug 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |