mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

MP3 Spelers Connection Problems via USB

Reply

Thread Tools
Old 26 juli 2008, 10:09
Nieuw Lid Fractie

Default MP3 Spelers Connection Problems via USB

Ik heb 2 verschillende MP3-spelers, een Creative Zen & A Sony Walkman & had geen problemen met het aansluiten op mijn computer via een USB-kabel op het eerste.

Ik heb daar hadden problemen met de pc niet-erkenning van hen allen, Ik krijg de verbinding goed wanneer de apparaten worden aangesloten doen het geluid ongeveer 3 keer op een rij snel (de apparaten inschakelen, maar niet aansluiten).

Beide spelers laten zien in mijn draagbare apparaten in Apparaatbeheer (zoals een standaard MTP), maar met een uitroepteken

Ik kan opnieuw in de MP3-apparaten & Formaat ze opnieuw het werk een tijdje, maar het probleem snel rendement.

Is er een stukje software die er op de steun van dit probleem, of is het een kwestie van blijven opmaken?

Ik gebruik XP (SP2)

Kan iemand Help It's Driving Me Gek
Old 26 jul 2008, 10:18
Moderator Groep

Default MP3 Spelers Connection Problems via USB

Ik had een soortgelijk probleem niet zo lang geleden bespraken HIER. Bleek dat het verwijderen van Windows Media Player en vervolgens opnieuw installeren deed de truc. Ik moest verwijderen en opnieuw installeren tweemaal (niet zeker weet waarom), maar uiteindelijk werkte de tweede keer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Update, gewoon weer opnieuw geïnstalleerd wmp11 en toen ik aangesloten bij de Insignia-speler kreeg ik het nieuwe apparaat prompt. WinPatrol vervolgens gevraagd me te maken voor een nieuwe auto start, Application Compatibility Client Library. Dus wat dat ook mag zijn wat er ontbreekt.

De MP3-speler toont nu in Media Monkey als goed.

Looks like it was de Application Compatibility Client Library?

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Verbindingsproblemen rocker9455 Virus, spyware & Security 6 6 nov 2008 11:30
LAN / Internet-verbinding problemen lloydwoodford91 Netwerken, modems & VoIP 7 26 mei 2008 05:38
Internetverbinding oplossen opnight Netwerken, modems & VoIP 6 21 Jan 2008 06:38
Internetverbinding oplossen jamcgee11 Netwerken, modems & VoIP 1 1 Nov 2007 03:13
PC-internetverbinding oplossen tjhawg Netwerken, modems & VoIP 6 27 aug 2007 20:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.