![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb 2 verschillende MP3-spelers, een Creative Zen & A Sony Walkman & had geen problemen met het aansluiten op mijn computer via een USB-kabel op het eerste. Ik heb daar hadden problemen met de pc niet-erkenning van hen allen, Ik krijg de verbinding goed wanneer de apparaten worden aangesloten doen het geluid ongeveer 3 keer op een rij snel (de apparaten inschakelen, maar niet aansluiten). Beide spelers laten zien in mijn draagbare apparaten in Apparaatbeheer (zoals een standaard MTP), maar met een uitroepteken Ik kan opnieuw in de MP3-apparaten & Formaat ze opnieuw het werk een tijdje, maar het probleem snel rendement. Is er een stukje software die er op de steun van dit probleem, of is het een kwestie van blijven opmaken? Ik gebruik XP (SP2) Kan iemand Help It's Driving Me Gek |
|
| |||
| |||
| Ik had een soortgelijk probleem niet zo lang geleden bespraken HIER. Bleek dat het verwijderen van Windows Media Player en vervolgens opnieuw installeren deed de truc. Ik moest verwijderen en opnieuw installeren tweemaal (niet zeker weet waarom), maar uiteindelijk werkte de tweede keer. Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verbindingsproblemen | rocker9455 | Virus, spyware & Security | 6 | 6 nov 2008 11:30 |
| LAN / Internet-verbinding problemen | lloydwoodford91 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 26 mei 2008 05:38 |
| Internetverbinding oplossen | opnight | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 21 Jan 2008 06:38 |
| Internetverbinding oplossen | jamcgee11 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 1 Nov 2007 03:13 |
| PC-internetverbinding oplossen | tjhawg | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 27 aug 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |