mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

MP3-spillere tilkoblingsproblemer via USB

Reply

Thread Tools
Old 26 juli 2008, 10:09
New Member Group

Default MP3-spillere tilkoblingsproblemer via USB

Jeg har 2 forskjellige MP3-spillere, en Creative Zen & A Sony Walkman og hadde ingen problemer med å koble til datamaskinen via en USB-kabel først.

Jeg har siden hatt problemer med PCen ikke anerkjenner dem i det hele tatt, jeg bare få forbindelse lyd når enhetene er koblet gjøre lyd omtrent 3 ganger på rad raskt (enhetene slås på, men ikke koble).

Både spillere med i min Bærbare enheter i Enhetsbehandling (som standard MTP), men med et utropstegn

Jeg kan tilbakestille MP3 enheter og format dem til å fungere en stund, men problemet snart tilbake.

Finnes det et program der ute for å hjelpe dette problemet, eller er det et spørsmål om å holde på formating?

Jeg bruker XP (SP2)

Kan noen Help It's Driving Me Mad
Old 26 juli 2008, 10:18
Moderator Group

Default MP3-spillere tilkoblingsproblemer via USB

Jeg hadde et lignende problem ikke lenge siden diskutert HER. Viste seg at du avinstallerer Windows Media Player og deretter installere det gjorde triks. Jeg måtte avinstallere og installere den på nytt to ganger (ikke sikker på hvorfor), men det endelig jobbet andre gang.

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Update, bare re re-installert WMP11 og når jeg plugget i Insignia spilleren jeg fikk den nye enheten ledeteksten. WinPatrol deretter bedt meg om å tillate en ny auto start, Application Compatibility Client Library. Så uansett hva som må ha vært hva som mangler.

MP3-spilleren viser nå opp i Media Monkey også.

Ser ut som det var Application Compatibility Client Library?

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.