![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har 2 olika MP3-spelare, en Creative Zen & A Sony Walkman och hade inga problem med att ansluta till datorn via en USB-kabel till en början. Jag har sedan dess haft problem med datorn inte känna igen dem alls, jag bara få anslutningen ljud när enheterna är anslutna göra ljudet ungefär 3 gånger i rad snabbt (enheterna sätta på men inte ansluter). Båda spelarna dyker upp i min bärbara enheter i Enhetshanteraren (som standard MTP) men med ett utropstecken Jag kan återställa MP3 enheter och format dem att åter fungera ett tag, men problemet snart återvänder. Finns det en programvara ute till stöd detta problem, eller är det en fråga om att hålla på formating? Jag använder XP (SP2) Kan någon Help It's Driving Me Mad |
|
| |||
| |||
| Jag hade ett liknande problem för inte så länge sedan diskuteras HÄR. Visade sig att avinstallera Windows Media Player och sedan installera om det gjorde det tricket. Jag var tvungen att avinstallera och installera om den två gånger (inte säker på varför) men det äntligen fungerade andra gången. Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Anslutning problem | rocker9455 | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 6 november 2008 11:30 |
| LAN / Internet-anslutning problem | lloydwoodford91 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 26 maj 2008 05:38 |
| Internet-anslutning problem | opnight | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 21 januari 2008 06:38 |
| Internet-anslutning problem | jamcgee11 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| PC Internet problem | tjhawg | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 27 august 2007 20:34 |
| Thread Tools | |
| |