mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

MP3 Problemer.

Reply

Thread Tools
Old 8 januar 2008, 07:44
Ny Medlem Gruppen

Default MP3 Problemer.

Jeg recentley købte min bedre halvdel en MP3 afspiller og er stødt på et problem. Jeg har 'købt' en disk med flere MP3 album på og har prøvet flere gange at sætte disse albums på afspilleren. Det problem, jeg er stødt på er, at efter et kort øjeblik, jeg får følgende fejlmeddelelse.

"Anmodningen kunne ikke udføres på grund af en I / O-enhed fejl"

Jeg har forsøgt at uploade sporene på min pc første, men får den samme besked hver gang. Hvis nogen kan explaing for mig, hvad denne meddelelse betyder, eller hvad jeg kunne gør forkert, vil jeg være yderst greatfull.
Old 8 januar 2008, 08:26
Donor-Gruppen

Default MP3 Problemer.

Lyder ligesom PC cant adgang MP3 Player.

Hvis du kører XP, når du slutter enheden til din USB-port, gør systemet reagere med den normale enhed fundet / installerer besked?

Også .... dumt spørgsmål, men ... du skifter MP3 Player på, når du opretter forbindelse?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8 januar 2008, 08:36
Ny Medlem Gruppen

Default MP3 Problemer.

Ja pc'en reagerer som normale og når jeg tilslutter afspilleren det tænder automatisk. Jeg har fundet ud af andre steder, at jeg kunne have et problem med min diskdrev.
Old 8 januar 2008, 08:57
Donor-Gruppen

Default MP3 Problemer.

OK .... godt, hvis harddisken er der problemer med at læse / skrive, at der bestemt plejer hjælpe

Lad os vide, hvis du har brug for mere hjælp.
Old 8 januar 2008, 09:48
Ny Medlem Gruppen

Default MP3 Problemer.

Ive lige prøvet 'rippe "en cd og markedsføringen af på afspilleren og det virkede! Im lidt af et technophobe, når det kommer til ting som dette, men det forekommer mig, at jeg har et par problemer. 1. Med den cd, der har mp3 numre på. 2. Jeg tror, jeg kunne have et problem med min cd / RW drev. Tak for din hjælp Phil.
Old 8. januar 2008, 09:59
Donor-Gruppen

Default MP3 Problemer.

Fra, hvad du siger, det lyder nu som om det bare kunne være den CD du har købt.

Nogle cd-drev er kræsen og kan ikke læse bestemte mærker af diske, især cheapos, så det kan ikke være et problem med dit drev, medmindre du oplever andre problemer med det.

Prøv at oprette en mappe på skrivebordet (kalde det hvad du vil), skal du åbne Denne computer og kopiere / indsætte MP3 mapper fra cd til skrivebordet mappe og se, hvad der sker.
Hvis du får en fejl, efter tilbage med den præcise fejlmeddelelse, hvis ikke .... har du musik på din pc, og de bør være i stand til at overføre det til din MP3-afspiller fra dér.
Old 8 januar 2008, 10:05
Ny Medlem Gruppen

Default MP3 Problemer.

Det skal cd fordi selv at wouldnt arbejde .....
Old 8 januar 2008, 10:14
Donor-Gruppen

Default MP3 Problemer.

Hvis fejlen opstod forsøger at kopiere filerne til skrivebordet, så er det sikkert lyder som en dårlig eller uforenelig CD.
Prøv at kopiere disken på en vens pc, hvis han drev er mere fejltolerante og han kan kopiere det ok, så den nye kopi vil sandsynligvis arbejde med dit, hvis du bruger en anstændig kvalitet disk.
Old 23 marts 2008, 03:19
Medlem Gruppen

Default MP3 Problemer.

Jeg er enig i god rådgive philthomas!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.