![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I recentley osti minun parempi puoli MP3 Player ja ovat törmänneet ongelma. Minulla on "hankittu" levyn useita MP3 albumia ja on yrittänyt useaan kertaan ottaa nämä albumia annetaan pelaajalle. Ongelma, että olen havainnut, että kun vähän aikaa saan seuraavan virheilmoituksen. "Pyyntöä ei voitu suorittaa, koska I / O-laitteen virhe" Olen yrittänyt lähettää kappaleet kiinni minun pc ensimmäinen mutta saat saman viestin aina. Jos joku voi explaing minulle, mitä tämä viesti tarkoittaa, tai mitä voisin tehdä väärin, olisin erittäin greatfull. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa PC kallistuksen käyttää MP3-soitin.
Olettaen, että sinulla on käynnissä XP, kun pistoke yksikkö USB-portti, ei järjestelmä vastaamaan normaalia laite löydetty / asentaa viestin? Myös .... typerä kysymys, mutta ... olet vaihtamalla MP3 Player päällä, kun liität? My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Kyllä pc vastaa normaalisti ja kun kytket soittimen se käynnistyy automaattisesti. Olen havainnut muualla, että minulla voisi olla ongelma minun levyasema. |
|
| |||
| |||
| OK .... hyvin, jos HDD: llä on ongelmia käsittelyssä / kirjallisesti, että varmasti tapana auttaa ![]() Kerro meille, jos tarvitset lisää apua. |
|
| |||
| |||
| Ive vain yrittänyt "repeytymisen" CD ja käyttöönottoa, että soittimen ja se toimi! Im hieman technophobe kun on asioita, kuten esimerkiksi sen, mutta minusta tuntuu, että minulla on pari ongelmaa. 1. Kun cd, jossa on mp3-kappaletta. 2. Luulen, että voisi olla ongelma minun cd / rw-asema. Kiitos auttaa Phil. |
|
| |||
| |||
| Siitä, mitä te sanotte, se kuulostaa nyt ikään kuin se voisi olla vain CD sinulla on hankittu. Kaikki CD-asemat ovat täynnä, eikä se saa lukea tiettyjä tuotemerkkejä levyille, erityisesti cheapos, joten se ei voi olla ongelma levyn, jos sinulla on muita ongelmia sen kanssa. Kokeile luoda kansio Desktopin (kutsutaan sitä sitten miksi tahansa), avaa Oma tietokone ja kopioi / liitä MP3 kansiot CD-työpöydän kansioon ja katsoa, mitä tapahtuu. Jos saat virheilmoituksen, postitse takaisin tarkka virhesanoma, jos ei .... sinulla on musiikkia tietokoneen ja sen pitäisi voida siirtää sen MP3 Player sieltä. |
|
| |||
| |||
| On cd sillä, että wouldnt työtä ..... |
|
| |||
| |||
| Jos virhe yrittää kopioida tiedostoja työpöydältä, niin se varmasti kuulostaa huono tai yhteensopimattomasta CD. Yritä kopioida levyltä ystäväsi tietokoneeseen, jos hänen asema on enemmän anteeksi ja hän voi kopioida se ok, sitten uusi kopio todennäköisesti työtä sinun oletetaan, että käytät ihmisarvoisen laatu levylle. |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä hyvä neuvomaan philthomas! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia ongelma ongelmia. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11th Feb 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |