![]() |
|
| |||
| |||
| Ik recentley kocht mijn betere helft een MP3-speler en zijn op een probleem. Ik heb 'verworven' een disc met meerdere MP3-albums op en hebben meerdere malen geprobeerd om deze albums op de speler. Het probleem dat ik heb ondervonden is dat na een tijdje krijg ik de volgende foutmelding. "Het verzoek kan niet worden uitgevoerd vanwege een I / O device error" Ik heb geprobeerd het uploaden van de tracks op mijn pc eerste maar krijg iedere keer hetzelfde bericht. Als iemand kan explaing aan mij wat dit betekent of wat ik zou kunnen doen verkeerd, ik zou zeer greatfull. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de pc geen toegang tot de MP3-speler.
Ervan uitgaande dat je XP, wanneer u het toestel in uw USB-poort, werkt het systeem reageert met de normale apparaat gevonden / installeren bericht? Ook .... domme vraag, maar ... u schakelen de MP3-speler op, bij het aansluiten? Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Ja, de pc reageert als normaal en toen ik sluit u de speler automatisch wordt ingeschakeld. Ik heb ontdekt dat ik elders zou kunnen hebben een probleem met mijn disc drive. |
|
| |||
| |||
| OK .... goed als de vaste schijf is met moeite lezen en schrijven, dat zeker wont helpen ![]() Laat het ons weten als u hulp nodig hebt. |
|
| |||
| |||
| Ive zojuist geprobeerd 'rippen' een cd en brengen dat op de speler en het werkte! Im een beetje een technophobe als het gaat om dit soort dingen maar het lijkt me dat ik een paar problemen. 1. Met de cd is dat de mp3-tracks op. 2. Ik denk dat ik zou kunnen hebben een probleem met mijn cd / rw-station. Bedankt voor uw hulp Phil. |
|
| |||
| |||
| Uit wat u zegt, klinkt het nu alsof het kan gewoon de cd die u hebt opgedaan. Sommige CD-drives zijn fussy en kan niet lezen bepaalde merken van schijven, met name cheapos, dus het kan niet een probleem met uw drive, tenzij u met andere problemen mee gehad. Maak een map op uw bureaublad (noem het wat je wilt), opent u Deze computer en kopieer en plak de MP3-mappen van de cd op het bureaublad op de map en zien wat er gebeurt. Als je een foutmelding krijgen, post terug met de exacte foutmelding, zo niet .... heb je de muziek op uw pc en kunnen deze overdragen naar uw MP3-speler uit daar. |
|
| |||
| |||
| Het moet de cd, want ook dat wouldnt werk ..... |
|
| |||
| |||
| Als het fout opgetreden bij het kopiëren van bestanden naar het bureaublad, dan is het zeker klinkt als een slechte of onverenigbaar cd. Probeer het kopiëren van de schijf op de pc van een vriend, indien zijn drive is meer vergevingsgezind en hij kan kopiëren ok, dan is de nieuwe versie zal waarschijnlijk werkzaamheden aan jou, in de veronderstelling dat u een degelijke kwaliteit schijf. |
|
| |||
| |||
| Ik ben het ermee eens goed adviseren philthomas! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen probleem problemen. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11 feb 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |