![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg recentley kjøpte min bedre halvdel en MP3-spiller og har kommet opp mot et problem. Jeg har "kjøpt" en plate med flere MP3-album på og har forsøkt flere ganger å sette disse album over til spilleren. Problemet er at jeg har støtt på er at etter en kort stund får jeg følgende feilmelding. "Forespørselen ble ikke utført fordi en I / U-feil" Jeg har prøvd å laste opp sporene på PCen første men får samme melding hver gang. Hvis noen kan explaing til meg hva denne meldingen betyr eller hva jeg kan gjøre feil, ville jeg være ekstremt greatfull. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som PC skrånende få tilgang til MP3-spiller.
Antar du kjører XP, når du kobler enheten til USB-porten, tar systemet reagere med normal enheten funnet / installere melding? Også .... tåpelig spørsmål, men ... du bytter MP3 Player på, når du kobler deg? Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Ja PC svarer som vanlig og når jeg kobler spilleren automatisk slås på. Jeg har funnet ut andre steder at jeg kunne få et problem med mitt diskstasjonen. |
|
| |||
| |||
| OK .... godt hvis HDD har problemer med lesing / skriving, som sikkert wont help ![]() Gi oss beskjed hvis du trenger mer hjelp. |
|
| |||
| |||
| Ive bare prøvd "ripping" en cd og setter det på spilleren, og det fungerte! Im litt av et technophobe når det gjelder ting som dette, men det synes for meg at jeg har et par problemer. 1. Med cd som har mp3-spor på. 2. Jeg tror jeg kunne ha et problem med min cd / RW-stasjonen. Takk for hjelpen Phil. |
|
| |||
| |||
| Fra hva du sier, det høres ut nå som om det bare kunne være CD du har kjøpt. Noen CD-stasjoner er masete og kan ikke lese enkelte merker av disker, spesielt cheapos, så det kan ikke være et problem med harddisken, med mindre du opplever andre problemer med det. Prøv å opprette en mappe på skrivebordet (kalle det hva du vil), åpner du Min datamaskin og kopiere / lime MP3 Mapper fra CD til skrivebordet mappen og se hva som skjer. Hvis du får en feilmelding, legge tilbake med den eksakte feilmelding dersom det ikke .... du har musikk på PCen, og skal kunne overføre den til MP3-spiller derfra. |
|
| |||
| |||
| Det må være cd fordi selv at wouldnt arbeid ..... |
|
| |||
| |||
| Hvis feilen oppstod prøver å kopiere filene til skrivebordet, er det sikkert høres ut som en dårlig eller inkompatibel CD. Prøve å kopiere disken på en venns PC, hvis hans stasjon er mer forgiving og han kan kopiere den ok, da den nye kopien vil sannsynligvis fungere på din, antar du bruker en anstendig kvalitet disk. |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig gode råd philthomas! |