mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Multimedia Audio Controller?

Reply

Thread Tools
Old 22 juni 2009, 07:14
Ny Medlem Gruppen

Default Multimedia Audio Controller?

Utilsigtet slettet lyddrivere ved rengøring computer (Packard Bell iStart), Downloaded Realtek igen fra internettet, men om føje hardware skærmen den ikke finde drivere til det, så derfor talere har ingen lyd
hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat:)
Old 26 juni 2009, 09:45
Donor-Gruppen

Klik blot på ikonet og køre det derfra, og se hvad der sker. Hvilke OS bruger du?
Old 27 juni 2009, 02:04
Ny Medlem Gruppen

Det er, hvad jeg gjorde, og det siger alt er installeret korrekt og genstartet, men så er det stadig kommer op som ny hardware, når det starter op og jeg har stadig ingen lyd.

Dens XP Home Edition, Service Pack 3 Jeg tror
Thanks for any help
Old 28 juni 2009, 02:13
Donor-Gruppen

Ok gå i Start, Kontrolpanel, klik på enhedsstyring derefter klikker på dine audio-drev på listen højreklik FN installere. Når du har gjort det igen starter pc'en og derefter forsøger at installere Realtek drev du tidligere forsøgt.
Old 12 juli 2009, 12:55
Ny Medlem Gruppen

Thanks, det endnu ikke har arbejdet på at starte den stadig er ny hardware vindue: MMS audio controller

Jeg hentede denne lokomotivfører: http://support.packardbell.co.uk/uk/...rt&t=2007&c=92

Jeg er ret sikker på, at dets den rigtige, men jeg kan tage fejl?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.