![]() |
|
| |||
| |||
| Utilsigtet slettet lyddrivere ved rengøring computer (Packard Bell iStart), Downloaded Realtek igen fra internettet, men om føje hardware skærmen den ikke finde drivere til det, så derfor talere har ingen lyd hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat:) |
|
| |||
| |||
| Klik blot på ikonet og køre det derfra, og se hvad der sker. Hvilke OS bruger du? |
|
| |||
| |||
| Det er, hvad jeg gjorde, og det siger alt er installeret korrekt og genstartet, men så er det stadig kommer op som ny hardware, når det starter op og jeg har stadig ingen lyd. Dens XP Home Edition, Service Pack 3 Jeg tror Thanks for any help |
|
| |||
| |||
| Ok gå i Start, Kontrolpanel, klik på enhedsstyring derefter klikker på dine audio-drev på listen højreklik FN installere. Når du har gjort det igen starter pc'en og derefter forsøger at installere Realtek drev du tidligere forsøgt. |
|
| |||
| |||
| Thanks, det endnu ikke har arbejdet på at starte den stadig er ny hardware vindue: MMS audio controller Jeg hentede denne lokomotivfører: http://support.packardbell.co.uk/uk/...rt&t=2007&c=92 Jeg er ret sikker på, at dets den rigtige, men jeg kan tage fejl? |