![]() |
|
| |||
| |||
| Per ongeluk verwijderd Audio bestuurders bij het schoonmaken van de computer (Packard Bell iStart), Gedownloade Realtek weer uit internet, maar op de add-hardware scherm het niet vinden van de drivers voor, dus daarom sprekers hebben geen geluid Hulp zou zeer gewaardeerd:) |
|
| |||
| |||
| Klik op het pictogram van de bestuurder en het draaien vanaf daar en zie wat er gebeurt. Welk besturingssysteem gebruik je? |
|
| |||
| |||
| Dat is wat ik deed en hij zegt dat alles correct is geïnstalleerd en opnieuw, maar dan nog komt als nieuwe hardware wanneer deze laarzen en ik heb nog steeds geen geluid. Haar XP Home Edition, Service Pack 3 i think dank voor alle hulp |
|
| |||
| |||
| Ok ga naar Start, Configuratiescherm, klik op Apparaatbeheer en klik op uw audio-station in de lijst rechts klikken VN installeren. Zodra je dit hebt gedaan opnieuw opstarten van uw computer en vervolgens probeert te installeren van de Realtek rijdt u eerder geprobeerd. |
|
| |||
| |||
| Bedankt, het nog steeds niet heeft gewerkt aan het opstarten van het nog steeds nieuwe hardware venster: multimedia audio controller Ik gedownload deze bestuurder: http://support.packardbell.co.uk/uk/...rt&t=2007&c=92 Ik ben vrij zeker van zijn de juiste is, maar ik kan verkeerd zijn? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Pin opdrachten voor Realtek AC'97 audio via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 11 jun 2009 12:52 |
| Multimedia audio controller driver | shaun236 | Multimedia & Codecs | 1 | 21 mei 2009 19:43 |
| Hulp Met Multimedia Plugins | Blondie Bear | Multimedia & Codecs | 6 | 21 nov 2008 07:44 |
| Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus? | Mully D | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 juli 2008 14:19 |
| Multimedia audio controller | pete21 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 12 mei 2008 13:45 |
| Thread Tools | |
| |