mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Multimedia Audio Controller?

Reply

Thread Tools
Old 22 juni 2009, 07:14
New Member Group

Default Multimedia Audio Controller?

Ved et uhell slettet lyddriverne når rengjøring datamaskinen (Packard Bell iStart), Nedlastede Realtek igjen av internett, men på legge maskinvare skjermen den ikke finner drivere for den, så derfor høyttalerne har ingen lyd
alle hjelpe ville være stor pris:)
Old 26 juni 2009, 09:45
Donor Group

Bare klikk på sjåfør og kjøre det derfra og se hva som skjer. Hva OS bruker du?
Old 27 juni 2009, 02:04
New Member Group

Det er det jeg gjorde, og det sier alt er riktig installert og startet på nytt, men da det fortsatt kommer inn som ny maskinvare når den starter opp, og jeg har fortsatt ingen lyd.

Sin XP Home Edition, Service Pack 3 tror jeg
takk for hjelp
Old 28 juni 2009, 02:13
Donor Group

Ok gå i Start, Kontrollpanel, klikk på enhetsbehandlingsserver klikk på lyd-stasjonen på listen høyreklikker FN installere. Når du har gjort dette re starte PCen og prøv å installere Realtek stasjonen du tidligere prøvd.
Old 12 juli 2009, 12:55
New Member Group

Takk, det har likevel ikke arbeidet med å starte opp det har likevel ny maskinvare vinduet: multimedia audio controller

Jeg lastet ned denne driveren: http://support.packardbell.co.uk/uk/...rt&t=2007&c=92

Jeg er ganske sikker dens det riktige, men jeg kan være galt?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? Jorge Luis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 11 juni 2009 12:52
Multimedia audio controller driver shaun236 Multimedia & Kodeker 1 21 mai 2009 19:43
Hjelp Med Multimedia Plugins Blondie Bear Multimedia & Kodeker 6 21 nov 2008 07:44
Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Multimedia audio controller pete21 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 12 mai 2008 13:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.