![]() |
|
| |||
| |||
| Oavsiktligt raderade Audio förare vid rengöring dator (Packard Bell iStart), Nerladdade Realtek igen på internet utan på Lägg till maskinvara skärmen inte hitta drivrutiner för den, så därför talare har inget ljud någon hjälp skulle vara mycket uppskattat:) |
|
| |||
| |||
| Klicka bara på föraren ikonen och sedan köra det därifrån och se vad som händer. Vilket OS använder du? |
|
| |||
| |||
| Det är vad jag gjorde och det säger allt är korrekt installerat och startar om, men då det fortfarande kommer upp som ny hårdvara när den startar upp och jag har fortfarande inget ljud. Dess XP Home Edition Service Pack 3 tror jag tack för all hjälp |
|
| |||
| |||
| Ok gå in på Start, Kontrollpanelen, klicka på enhetshantering klicka på ditt ljud köra i listan högerklicka FN installera. När du har gjort det på nytt starta datorn och sedan försöker installera Realtek kör du tidigare provat. |
|
| |||
| |||
| Tack, man har ännu inte arbetat med starta den fortfarande ny maskinvara fönster: multimedia audio controller Jag laddade ner denna drivrutin: http://support.packardbell.co.uk/uk/...rt&t=2007&c=92 Jag är ganska säker på att det rätta men jag kan ha fel? |