![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har lige fået en ny headset til spil og im undrende, hvordan jeg kan sætte den op, så jeg kan kun høre vioce gennem det (på ts og i spil), og undrer sig over, hvorfor I cant høre mig selv i optagelser i ts
| |||
| |||
| Du har brug for to lydkort eller et lydkort i stand til at opdele det sådan, og det ville også være helt ned til vejr spillet støttet det eller ej. |
|
| |||
| |||
| hvordan homoseksuelle i cant høre folk, når der er eksplosioner |
|
| |||
| |||
| Sikkert theres en sund valgmuligheder i menuen? Hvis du gerne være i stand til at skrue ned for lyden af eksplosioner og folk op? |
|
| |||
| |||
| nu er det isnt registrering af lyd |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Presserende Hjælp med Headset | The3 Br1ng3r | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 27 oktober 2009 03:49 |
| Bruge Bluetooth Headset / Mic for PC | ewilliams12 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 18 juni 2009 14:23 |
| Planatronics Headset, HJÆLP PLZ! | jjuli | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 17th May 2009 14:12 |
| Brug for en Bluetooth-headset-som på Bør jeg få? | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 12 april 2009 19:10 |
| Bluetooth-headset | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 21. aug 2008 08:31 |
| Thread Tools | |
| |