![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen juuri saanut uuden kuulokemikrofoni pelit ja im ihmettelevät, miten voin asettaa sen niin, että voin vain kuulla vioce sen läpi (on ts ja pelit) ja ihmettelevät, miksi i cant kuulla minun itse vuonna äänityksen ts
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun tarvitse kahta soundcards tai Äänikortit pystyy jakaa se niin, ja se olisi myös alaspäin sää pelin tukivat sitä tai ei.
| |||
| |||
| miten gay i cant kuulla ihmisten kun on räjähdysten |
|
| |||
| |||
| Varmasti Theres ääni asetusvalikosta? Jos haluat pystyä puolestaan alas äänen räjähdyksiltä ja ihmiset? |
|
| |||
| |||
| nyt se isnt tallennus mitään ääntä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Pikaista apua kuulokkeiden | The3 Br1ng3r | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 27 lokakuu 2009 03:49 |
| Bluetooth Headset / Mic PC | ewilliams12 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 0 | 18th Jun 2009 14:23 |
| Planatronics Kuuloke, OHJE PLZ! | jjuli | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 0 | 17th Jun 2009 14:12 |
| Tarvitsetko Blue Tooth Headset-joka Jos saan? | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 12. Huhtikuu 2009 19:10 |
| Bluetooth-kuuloke | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 21. Aug 2008 08:31 |
| Thread Tools | |
| |