![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har akkurat fått en ny hodetelefoner for spill og im lurer på hvordan jeg kan sette den opp slik at jeg bare kan høre vioce gjennom den (på TS og i spill), og lurer på hvorfor jeg skrånende høre meg selv i opptak ts
| |||
| |||
| At du trenger to soundcards eller soundcard stand til å splitte det slik, og det vil også være til vær spillet støtter det eller ikke. |
|
| |||
| |||
| hvordan homofile i cant høre folk når det er eksplosjoner |
|
| |||
| |||
| Sikkert Theres en lyd alternativmenyen? Hvor du vil være i stand til å skru ned lyden av eksplosjoner og mennesker opp? |
|
| |||
| |||
| nå er det isnt innspillingen lyd |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Haster Hjelp med Headset | The3 Br1ng3r | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 27 oktober 2009 03:49 |
| Med Bluetooth Headset / Mic for PC | ewilliams12 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 18 juni 2009 14:23 |
| Planatronics Hodetelefon, HJELP PLZ! | jjuli | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 17 juni 2009 14:12 |
| Trenger du en blå tann Hodetelefon-Hvilken på skal jeg gå? | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 12 april 2009 19:10 |
| Bluetooth headset | HistoryGirl | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 21 august 2008 08:31 |
| Thread Tools | |
| |