![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag fick ett nytt headset för spel och im undrar hur jag kan ställa upp så att jag kan bara höra vioce genom den (om TS och i spel) och undrar varför jag skränande höra mig själv i inspelningar i ts
| |||
| |||
| Du skulle behöva två soundcards eller ett ljudkort som kan dela upp det på det viset, och det skulle också vara till väder spelet stöder det eller inte. |
|
| |||
| |||
| hur gay jag skränande höra folk när det finns explosioner |
|
| |||
| |||
| Visst Theres en sund alternativmeny? Om du skulle kunna dra ner ljudet av explosionerna och människor? |
|
| |||
| |||
| Nu är isnt spela in ljud |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Snabb hjälp med headset | The3 Br1ng3r | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 27 Oktober 2009 03:49 |
| Använda Bluetooth Headset / Mic för PC | ewilliams12 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 18 juni 2009 14:23 |
| Planatronics Headset, HELP PLZ! | jjuli | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 17 juni 2009 14:12 |
| Behöver du en blåtandsteknik Headset-som på Ska jag få? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 12 april 2009 19:10 |
| Bluetooth-headset | HistoryGirl | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 21 august 2008 08:31 |
| Thread Tools | |
| |