![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HI så jeg købte en G31M3 V2 MSI bundkort, der har integreret Realtek audio (ALC888). Jeg har installeret Windows 7 rc 2, og efter at have installeret nogle Vista drivere var der stadig ingen lyd, så jeg reformated og sat 32 bit Vista på. Jeg har installeret alle Vista drivere, som kom på en disk, der fulgte med computeren til vista, og stadig ingen lyd. Både forreste og bageste tavler ikke har nogen soud output og på Enhedshåndtering det siger alle driverne er installeret. MIN chipset er Intel ICH17, og dette problem har virkelig blevet aflytning mig. Please help |
|
| |||
| |||
| de kunne blive brudt .. Ikke sikker, men hvis der er et lydkort kan du teste i dit system, det vil fortælle dig, hvis din mobilenhed forsvarlig er brudt, eller om der er en driver problem. |
|
| |||
| |||
| Dens propably drivkræfter, Du kan kontrollere dette ved at gå ind i kontrolpanelet, vælge lyde og klik derefter på test, hvis lydkortet er brudt vil det ikke give dig noget, men på den anden side er du nødt til at sørge for 100% at du har ret lyddriver installeret. Sit bedste for at gå til det websted, hvor du havde bundkortet og få de nyeste drivere derfra. |
|
| |||
| |||
| Har du checket i din BIOS for at se, om det er sat op for et lydkort i stedet for det indbyggede lyd? Start med de første ting første lol. Og din BIOS fortæller din Windows, uanset hvilken version, hvad de skal bruge. |