vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Uusi asennus ja ääni ei toimi (autonkuljettajat kaikki asennettuna)

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 02:35
Uusi Jäsen

HI niin ostin G31M3 V2 MSI emolevy, joka on integroitu Realtek audio (ALC888). olen asentanut Windows 7 rc 2 ja asentamisen jälkeen noin näköala kuljettajia oli vielä ei ääntä, joten i reformated ja laita 32-bittisen Vistan. Olen asentanut kaikki Vista-ajurit, jotka tulivat yhden levyn, joka tuli tietokoneen näköala, ja silti ei ääntä. Sekä etu-ja taka-paneelit eivät ole soud tuotos ja Laitehallinta sanotaan kaikki ajurit on asennettu. MY piirisarja on Intel ICH17, ja tämä ongelma on todella salakuuntelun minua. Ole hyvä ja auta
Old 25 kesäkuu 2009, 01:48
Jäsen

ne saattavat olla rikki .. Etkö ole varma, mutta jos on olemassa Äänikortit voit testata oman järjestelmän se kertoa sinulle, jos aluksessa ääni on rikki tai onko kuljettaja ongelma.
Old 25 kesäkuu 2009, 04:04
Rahoittajien ryhmän

Sen propably ohjaimet,
Voit tarkistaa tämän menemättä ohjauspaneelin valitsemalla äänet ja valitse sitten testin, jos äänikortti on rikki se ei anna mitään, mutta toisaalta sinulla on varmistaa, 100%, että sinulla on oikea äänikanava kuljettajan instaled. Sen paras mennä verkkosivuilla, jossa oli emolevyn ja saat uusimmat ajurit sieltä.
Old 26 kesäkuu 2009, 09:42
Rahoittajien ryhmän

Oletko tarkistettava BIOS nähdä, jos se on perustettu äänikortti eikä laivalla kuulostaa? Aloita ensimmäisen things first lol. Ja BIOS kertoo Windows riippumatta version, mitä käyttää.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.