![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HI niin ostin G31M3 V2 MSI emolevy, joka on integroitu Realtek audio (ALC888). olen asentanut Windows 7 rc 2 ja asentamisen jälkeen noin näköala kuljettajia oli vielä ei ääntä, joten i reformated ja laita 32-bittisen Vistan. Olen asentanut kaikki Vista-ajurit, jotka tulivat yhden levyn, joka tuli tietokoneen näköala, ja silti ei ääntä. Sekä etu-ja taka-paneelit eivät ole soud tuotos ja Laitehallinta sanotaan kaikki ajurit on asennettu. MY piirisarja on Intel ICH17, ja tämä ongelma on todella salakuuntelun minua. Ole hyvä ja auta |
|
| |||
| |||
| ne saattavat olla rikki .. Etkö ole varma, mutta jos on olemassa Äänikortit voit testata oman järjestelmän se kertoa sinulle, jos aluksessa ääni on rikki tai onko kuljettaja ongelma. |
|
| |||
| |||
| Sen propably ohjaimet, Voit tarkistaa tämän menemättä ohjauspaneelin valitsemalla äänet ja valitse sitten testin, jos äänikortti on rikki se ei anna mitään, mutta toisaalta sinulla on varmistaa, 100%, että sinulla on oikea äänikanava kuljettajan instaled. Sen paras mennä verkkosivuilla, jossa oli emolevyn ja saat uusimmat ajurit sieltä. |
|
| |||
| |||
| Oletko tarkistettava BIOS nähdä, jos se on perustettu äänikortti eikä laivalla kuulostaa? Aloita ensimmäisen things first lol. Ja BIOS kertoo Windows riippumatta version, mitä käyttää. |