![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HI dus ik kocht een G31M3 V2 MSI moederbord, die heeft Realtek Audio (ALC888). i geïnstalleerde Windows 7 RC 2, en na het installeren van sommige vista drivers er nog steeds geen geluid, dus ik herformateerd en die 32-bits Vista. Ik heb al de Vista-stuurprogramma's die op een schijf die met de computer voor vista, en nog steeds geen geluid. Zowel voor-en achterzijde panelen hebben geen soud output en op Apparaatbeheer staat alle stuurprogramma's zijn geïnstalleerd. MIJN chipset Intel ICH17, en dit probleem is echt bugging mij. Please help |
|
| |||
| |||
| zij zouden kunnen worden gebroken .. Niet zeker, maar als er een geluidskaart die u kunt testen in uw systeem zou u zeggen als je onboard geluid is gebroken of dat er een driver probleem. |
|
| |||
| |||
| Haar propably de chauffeurs, U kunt dit controleren door te gaan op het bedieningspaneel, het selecteren van geluiden en klik vervolgens op proef als de geluidskaart is gebroken zal het niet geven je alles maar aan de andere kant moet je oppassen dat je voor 100% dat u de juiste audio driver geïnstalleerd. Zijn best om naar de website waar je het moederbord en ontvang de nieuwste stuurprogramma's van daar. |
|
| |||
| |||
| Heeft u in uw BIOS om te zien of deze is ingesteld voor een geluidskaart in plaats van de onboard-geluid? Begin met de eerste dingen die eerste lol. En uw BIOS vertelt uw Windows, ongeacht de versie, welke te gebruiken. |